جانباز ۷۰ درصد به خیل شهدا پیوست

فروردین ۱۴۰۳

مجید نبیل جانباز سرافراز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس پس از سالها تحمل درد و رنج ناشی از صدمات و جراحات‌ جنگ تحمیلی امروز به فیض شهادت نائل شد.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز، به نقل از فارس، مجید نبیل از جانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس امروز مصادف با چهارم آذرماه سال ۹۲ پس از پشت سر گذاشتن ناراحتی و رنج ناشی از مجروحیت دوران دفاع مقدس در بیمارستان شهید مدرس تهران به جمع همرزمانش پیوست.

همچنین نادر نصیری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین طی پیامی شهادت جانباز ۷۰ درصد شهید مجید نبیل را تسلیت و تبریک گفت.

آیت‌الله هادی باریک‌بین، نماینده ولی فقیه در استان قزوین و همچنین احمد عجم، استاندار قزوین در پیامی مشترک شهادت این جانباز سرافراز استان قزوین را تبریک و تسلیت گفتند.

براساس این گزارش، در این پیام آمده است: شهادت جانباز سرافراز مجید نبیل اندوه دیگری بر دل همرزمان و یادگاران شهدا نهاد.

در ادامه این پیام آمده است: جانبازی که پس از سال‌ها درد و رنج و زندگی بر روی ویلچر به خیل همرزمان شهید خود پیوست. دلاورمردی که با عروج ملکوتی خود و کسب فیض عظمای شهادت نوای دلنشین کاروانیان طریق عشق، ایثار و شهادت را زمزمه کرد.

یاداور می‌‌شود: پیکر مطهر این شهید بزرگوار فردا سه‌شنبه ۵ آذرماه از ساعت ۱۱ صبح مقابل مسجدنبی قزوین به سمت گلزار مطهر شهدای این شهر تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

همچنین مراسم شام غریبان شهید نبیل نیز فردا از ساعت ۱۷ و ۳۰ تا ۱۹ در مسجد امام خمینی (ره) قزوین برگزار و مراسم صباح مزار این شهید سرافراز نیز روز چهارشنبه ۶ آذرماه از ساعت ۷ و ۳۰ صبح تا ۹ در همین مسجد منعقد می‌شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.