جانشین رویانیان +عکس

۱۶م دیماه ،

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با بیان اینکه بهروز منتقمی در پرسپولیس جانشین محمد رویانیان خواهد شد،گفت: وزارت ورزش می‌خواهد با منتقمی یک انتقال مدیریت آبرومندانه داشته باشد.

ممتازنیوز: کاظم اولیایی رباره احتمال استعفای کفاشیان و تغییر در فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: بالاترین رنج ورزش ما در حال حاضر از سیاست گذاری‌های کلان است. وزارت ورزش هنوز تعریفی از استراتژی ورزش ندارد چه برسد به استراتژی حرفه‌ای در فوتبال. به همین خاطر برنامه بلند مدت و میان مدت در فوتبال ما تدوین نشده است.

وی افزود: این در حالی است که ملاک ارزیابی مدیران با برنامه‌ها و سرعت اجرای برنامه‌هایشان است. پس وقتی که برنامه‌ای وجود ندارد نمی‌توان ارزیابی درستی از فدراسیون فوتبال است. خود وزارت ورزش با برنامه‌ای که ۶۰ سال پیش نوشته شده اداره می‌شود. به همین خاطر بر ورزش ما سلیقه حاکم شده است، آن هم سلیقه اشخاص سیاسی که ریشه اختلاف نظرها در همین مسئله است.

مدیرعامل پیشین باشگاه پاس و استقلال با بیان اینکه اعمال تغییرات در فدراسیون، به نفع فوتبال نیست، یادآور شد: مگر از تغییرات قبلی نتیجه‌ای به دست آمده که الان بخواهیم دست به اصلاحات بزنیم؟ در حال حاضر بر تصمیمات ما حاکمیت احساس جاری است و مدیران سیاسی هم از این احساس سوء استفاده می‌کنند.

اولیایی یکی از نتایج حضور اشخاص سیاسی در ورزش را هزینه بی نتیجه دانست و با اشاره به باشگاه پرسپولیس، گفت: هزینه این فصل پرسپولیس در تاریخ سابقه ندارد ولی به خاطر اینکه مبدا تصمیم گیری اشتباه بوده، این همه هزینه نتیجه‌ای نداشته است. البته به همین خاطر است که بهروز منتقمی را به پرسپولیس آورده‌اند تا محمد رویانیان محترمانه برود چون وزارت ورزش دیگر تحمل رویانیان را ندارد!

وی خاطرنشان کرد: وزارت ورزش می‌خواهد با منتقمی یک انتقال مدیریت آبرومندانه داشته باشد. برای اینکه دیگر از وزراتخانه سئوال نشود چرا از روز اول محمد رویانیان انتخاب شد که حالا باید برود.

مدیرعامل پیشین پاس در خصوص اینکه گفته می‌شود رویانیان یکی از گزینه‌های ریاست فدراسیون فوتبال است، تصریح کرد: اگر اینطور باشد که فاجعه در فاجعه است! دیگر بدتر از این نمی‌شود. البته در مجمع نیم بند فدراسیون می باشند آدم‌های فوتبالی ریشه دار که اجازه این کار را نخواهند داد. 

مهر

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.