جانشین فرمانده کل سپاه: ملت ایران عزت با فقر را بر ذلت در ثروت ترجیح می‌دهد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

343-4.jpg

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران با روح مقاومت خود عزت با فقر را بر ذلت در ثروت ترجیح می‌دهد و با مقاومت در برابر تحریم‌ها مقابل هیچکس زانو نخواهد زد.

به گزارش تفسیری گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی علیه ایران افزود: کشور ما حاوی ظرفیت‌ها و ذخایر علمی، منابع انسانی، اقتصادی و قدرت مدیریت بالایی است و با استفاده از این فرصت‌ها و عبور از راه مقاومت از سختی‌ها گذر می‌کند.

وی اضافه نمود: راه مقاومت برای ملت ما به برکت داشتن رهبری هدایتگر، با ایمان و صالح، آسان و هموار است و صبر و مقاومت و توجه به رهنمودهای ولایت فقیه عبور از این تنگناها را برای ما آسان می‌کند.

سلامی با بیان اینکه “تمام پیشرفت‌هایی که در حال حاضر کشورمان به آن نائل شده در سایه مقاومت و صبر ملت ایران است”، به وعده الهی در قرآن مبنی بر پیروزی اقوام صبور اشاره نمود و پیروی ملت ایران از قرآن کریم و تسلیم نشدن در برابر نقشه‌ها و تهدیدهای دشمنان را عامل سربلندی و سرافرازی ملت ایران دانست.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه با بیان اینکه “شهدا و رزمندگان ما الگوی مقاومت و صبر بودند”، افزود: شهدای ما با توسل به گوهر وجودی خویش و ایمان و بصیرت قدم به جنگ نابرابر گذاشته و پیروزمندانه و سربلند خارج آمدند.

وی خاطرنشان نمود: هیچ جنگی در طول تاریخ معاصر به اندازه جنگ تحمیلی علیه ایران نابرابرانه نبوده است، ولی شهدای ما با توسل به نیروی ایمان و تبعیت از رهنمودهای ولایت فقیه توانستند الگویی از انقلاب برای جهانیان بسازند.

سلامی در پایان تاکید نمود: شهدای ما لباس عزت، عظمت، افتخار و غرور الهی بر تن این ملت پوشاندند و اجازه ندادند کشور ما به کشوری اشغال شده و استعمار شده تبدیل شود. اگر شهدا نبودند از کشور ما با این شکوه و عظمت یاد نمی‌شد و به برکت خون شهدا بود که یک ملت در برابر جهان قدرتمند متحد پیروز شد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.