جانمایی مرکز خرید و فروش خودرو در منطقه ۴

۲۷م آذر ،

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۴ از مکانیابی به منظور انتقال مرکز خرید و فروش خودرو و حکیمیه خبر داد و گفت: مذاکره با واحدها و ادارات مرتبط در خصوص مکانیابی جهت انتقال مرکز خرید و فروش خودرو حکیمیه صورت گرفته است.

حمید ناصحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: به منظور ساماندهی مرکز خرید و فروش خودرو حکیمیه و جابجایی محل فعلی با توجه به درخواست های مکرر شهروندان و شورایاران محترم که از طریق سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ اعلام شده، اداره ساماندهی منطقه اقدام به مذاکره با واحدها و ادارات مرتبط در خصوص مکانیابی جهت انتقال مرکز فوق کرده است.

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۴ ادامه داد: در همین رابطه جلسه ای در دفتر شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با مهندس قدیمی برگزار شدو فرصت ها و تهدید های طرح مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ناصحی تصریح کرد: به همین منظور پس از بررسی وضعیت ۳ قطعه زمین شناسایی شده زمینی در منطقه همجوار شناسایی شد و پس از انجام تشریفات اداری اقدامات لازم جهت انتقال مرکز خرید و فروش خودرو حکیمیه در آن صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه کار عمرانی محل مذکور در دست اجراست تا در آینده نزدیک مرکز تازه راه اندازی می گردد خاطر نشان کرد: مرکز خرید و فروش خودرو حکیمیه یکی از سه مرکز مورد تایید شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر بود که بدلیل استقبال و مراجعه بیش از حد ظرفیت سبب بروز مشکلات ترافیکی و … شد و با ابلاغ تدابیر شهردار تهران و مدیریت منطقه و پیگیری معاون امور شهری و فضای سبز منطقه، اداره ساماندهی و شهرداری ناحیه ۸ به منظور جلب رضایت شهروندان و رفع معضلات پیش آمده با هماهنگی شرکت ساماندهی در حال حاضر تعطیل شده است./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.