جانواریو: وقتی قلعه‌نویی می‌گوید قهرمان می‌شویم، حتما می‌شویم/ همه ما منتظر بازگشت جباری هستیم – اخبار ورزشی

جانواریو در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار خبرآنلاین در مورد این بازی حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند:« ما در بازی‌های گذشته امتیازهای حساسی را در بازی‌های خانگی از دست دادیم و حالا برای جبران باید در بازی‌های بیرون از خانه دنبال برد باشیم. بازی با صنعت نفت آبادان آسان نیست و آنها خیلی خوب در زمین خودشان فوتبال بازی می‌کنند ولی ما باید این تیم را ببریم تا به طور جدی وارد کورس قهرمانی شویم. پیش بینی نتیجه سخت است ولی فقط دنبال ۳ امتیاز هستیم.»

استقلال هنوز از لحاظ سبک بازی توقع هوادارانش را برآورده نکرده و این در حالی است که قلعه‌نویی گفته تیمش قهرمان می‌شود. جانواریو در این خصوص می‌گوید:« ما هم نمی‌خواهیم واقعیت‌ها را کتمان کنیم. بازیکنان و کادرفنی استقلال هنوز از بازی‌های این تیم راضی نیستند ولی زمان زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و مطمئن باشید ما به زودی به همان تیمی تبدیل می‌شویم که هواداران می‌خواهند.آقای قلعه‌نویی هم به اندازه کافی تجربه دارد و وقتی می‌گوید استقلال قهرمان می‌شود حتما این اتفاق خواهد افتاد.»

جانواریو منتظر بازگشت مجتبی جباری است و قلعه‌نویی هم در مصاحبه‌های خود در این خصوص صحبت کرده است. فابیو در این مورد می‌گوید:« مجتبی یک بازیکن باهوش و فوق‌العاده است که وقتی در خط هافبک قرار می‌گیرد نظم خاصی به بازی می‌دهد. او بازیکن خوبی است و همه ما بی‌صبرانه در انتظار بازگشت مجتبی هستیم و امیدواریم او خیلی زود به ترکیب استقلال ملحق شود.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.