جایگاه برجسته دستگاه اطلاعاتی ایران iبه دلیل دینداری و انقلابی بودن

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

آصفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاکید کرد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت‌ ملی مجلس ‌با اشاره iبه اقدام اخیر وزارت اطلاعات گفت: دستگاه‌ اطلاعاتی کشورمان در مقایسه با سایر سرویس‌های اطلاعاتی دنیا در موقیعیت و جایگاه برجسته‌تری قرار دارد و این برتری iبه دلیل دینداری و انقلابی بودن سرویس اطلاعاتی جمهوری اسلامی نسبت iبه سایرین است.

محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره iبه ‌اقدام اخیر وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در دستگیری عناصر تروریست وابسته iبه سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه گفت: امروز وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام وقت(عج) از یک اقتدار و قدرت ارزشمندی برخوردار بوده و نشان دادند که در همه عملیات‌های خود مقتدرانه و با سرعت عمل بالایی رفتار می‌کنند.

وی افزود: این اقدام مقتدرانه دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران مسبوق iبه سابقه بوده و ما در دستگیری عوامل تروریستی چابهار همچنین دستگیری و انهدام گروهک تروریستی iبه سرکردگی ریگی شاهد اقدامی خردمندانه از این سرویس اطلاعاتی بودیم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست‌ خارجی مجلس تصریح کرد: دستگاه‌ اطلاعاتی کشورمان در مقایسه با سایر سرویس‌های اطلاعاتی دنیا در موقیعیت و جایگاه برجسته‌تری قرار دارد و این برتری بدلیل دینداری و انقلابی بودن سرویس اطلاعاتی جمهوری اسلامی نسبت iبه سایرین است.

این نماینده مجلس نهم در پایان اظهار داشت: دشمنان ما iبه دلیل ناکامی در تهدیدها و تحریم‌های خود دست iبه کثیف‌ترین جنایت‌ها نظیر ترور و عملیات تروریستی می‌زنند اما باید از این اقتدار و قدرت سرویس اطلاعاتی جمهوری اسلامی درس بگیرند و بدانند هیچگاه iبه فضل الهی در سیاست‌های خصمانه خود موفق نخواهند بود.

گفتنی است وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای از دستگیری تعدادی از عناصر تروریستی وابسته iبه سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه خبر داد که قصد داشتند با انجام جندین مورد بمب‌گذاری در شبکه انرژی استان خوزستان در امنیت این استان اخلال ایجاد کنند.
انتهای‌ پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.