جایگزین آیت‌الله خوشوقت در انتظار تایید نهایی سایر اعضای شورای فقاهتی

اردیبهشت ۱۴۰۳

قاضی‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

سخنگوی جبهه پایداری گفت: اسامی مورد نظر از سوی شورای مرکزی به منظور تعیین جانشین مرحوم آیت‌الله خوشوقت به شورای فقها ارسال شده و تاکنون نتیجه‌ای اعلام نشده و کماکان منتظر اعلام نتیجه نهایی از سوی شورا هستیم.

“امیرحسین قاضی‌زاده” در گفتگو با خبرنگار احزاب ممتاز نیوز، اظهار داشت: اسامی مورد نظر از سوی شورای مرکزی به منظور تعیین جانشین مرحوم آیت‌الله خوشوقت به شورای فقها ارسال شده و تاکنون نتیجه‌ای اعلام نشده و کماکان منتظر اعلام نتیجه نهایی از سوی شورای فقهی جبهه هستیم.  
 
وی ادامه داد: یکی از شخصیت‌های فقهی جبهه بعد از بررسی‌های لازم از سوی شورای فقها دربارهٔ ۴ نفری که شورای مرکزی جبهه پایداری به منظور جانشین مرحوم آیت‌الله خوشوقت معرفی کرده، مشخص می‌شود.
 
سخنگوی جبهه پایداری با اشاره به برگزاری همایش این جبهه در سال جاری تصریح کرد: مقدمات لازم برای برگزاری همایش در حال پیگیری است و احتمالا در آبان ماه برگزار خواهد شد اما هنوز با وجود انجام برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده در این خصوص روز نهایی برای برگزاری همایش سراسری جبهه مشخص نشده است.

گفتنی است پیش از این خبری مبنی بر جانشینی “آیت‌الله علم‌‌الهدی” امام جمعه مشهد مقدس و عضو مجلس خبرگان رهبری در شورای فقاهتی جبهه پایداری در رسانه‌ها انتشار یافته بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.