جایزه صلح ˝لیو اولمان˝ شیکاگو به فیلم ˝کاغذ خروس نشان˝ رسید

سهشنبه ۱۶آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

فیلم سینمایی ˝کاغذ خروس نشان˝ در پنجمین حضور بین‌المللی خود، جایزه صلح ˝لیو اولمان˝ بیست‌ونهمین دوره برگزاری فستیوال بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان شیکاگو را از آن خود نمود.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، بیست‌ونهمین دوره فستیوال بین‌المللی فیلم کودک شیکاگو که از روز ۵ آبان ماه در بخش‌های فیلم اولی‌ها، انیمیشن، داستانی، مستند و با نمایش آثاری از کشورهای آمریکا، آلمان، استونی، انگلستان، فنلاند، اسپانیا، هلند، ترکیه، فرانسه، لهستان، ژاپن، نروژ و… در شهر شیکاگو آمریکا فعالیت خود را آغاز نموده بود، روز گذشته به کار خود پایان داد.

بنابر این گزارش تفسیری، فیلم سینمایی “کاغذ خروس نشان” ساخته مریم میلانی که به عنوان تنها نماینده کشورمان در بخش اصلی و رقابتی این فستیوال شرکت نموده بود توانست در مراسم پایانی این فستیوال جایزه صلح “لیو اولمان” را از آن خود بکند.

فستیوال فیلم کودک شیکاگو در حال حاضر تنها فستیوال فیلم کودک است که عضو آکادمی اسکار می‌باشد و هر ساله جایزه صلح “لیواولمان” به فیلمی اعطا می‌گردد که به بهترین وجه، حقوق کودکان را بر طبق اعلامیه حقوق کودکان سازمان ملل متحد به تصویر بکشاند.

گفتنی است، فیلم “کاغذ خروس نشان” که عرضه بین‌المللی آن برعهده موسسه رسانه‌های تصویری می‌باشد، در طی دو ماه اخیر توانسته است در ۵ فستیوال معتبر بین‌المللی حضور فعال داشته و از استقبال چشمگیر مخاطبان در این فستیوال‌ها برخوردار شود.


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.