جایزه ۱۰ هزار دلاری اپل برای دانلود ۵۰ میلیاردمین اپلیکیشن

۲۶اردیبهشت،

فضای سایبر > روندها– ممتازنیوز:
زمانی که بسیار دیر نیست، احتمالا تا آخر روز چهارشنبه، فردی در گوشه‌ای از جهان ۵۰ میلیاردمین اپلیکیشن را از اپل استور دانلود خواهد کرد.

براساس گزارش CNN، این کاربر خوش‌شانس از اپل استور یک کارت هدیه ۱۰ هزار دلاری به عنوان هدیه دریافت خواهد کرد و هریک از ۵۰ نفری که پس از این فرد اپلیکیشنی دانلود کنند نیز کارت‌های هدیه ۵۰۰ دلاری دریافت خواهند کرد.

اپل برای اینکه کاربران بتوانند زمان این اتفاق را به چشم خود ببینند، صفحه شمارش معکوسی را برروی وب‌سایت آی‌تیونز قرار داده‌است. با این‌همه تشخیص دقت این شمارش معکوس کار دشواری است زیرا احتمال افزایش شتاب دانلود‌ها با نزدیک شدن به رقم مورد نظر بیشتر خواهد شد. با مراجعه به این وب‌سایت ملاحظه خواهید کرد که در هر ثانیه تقریبا ۹۰۰ اپلیکیشن دانلود می‌شود!

این جایزه با هدف یادآوری دوباره موفقیت بزرگی است که تاکنون نصیب اپل‌استور شده‌است،‌ پایگاه اینترنتیی که در سال ۲۰۰۸ آغاز به کار کرد. این دومین باری است که اپل موفقیتی بزرگ را برای آی‌تیونز جشن می‌گیرد. در ماه فوریه نیز کاربری آلمانی به خاطر دانلود کردن ۲۵ میلیاردمین آهنگ از آی‌تیونز ۱۰ هزار یورو کارت هدیه آی‌تیونز دریافت کرد.

اگر می‌خواهید بدانید که رقم ۵۰ میلیارد چقدر بزرگ است،‌اپل پاسخ این پرسش شما را می‌داند، یک فرد برای شمردن تا عدد ۵۰ میلیارد به هزار و ۶۰۰ سال زمان نیاز دارد!


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.