جایگاه ویژۀ ترنج و شمسه در بوستان ولایت

فروردین ۱۴۰۳

مدیر بوستان ولایت از برپایی جایگاههای ویژۀ ترنج و شمسه در این بوستان خبر داد.

نصر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:  جایگاه ویژه ترنج و شمسه همزمان با ماه مبارک رمضان و روزهای پایانی تیر ماه سال ۹۲ در بوستان ولایت برپا خواهد شد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح با برپایی غرفه های ویژه ترنج و شمسه جنب قلعه شادی درب شماره ۲ بوستان ولایت همزمان با ماه مبارک رمضان و روزهای پایانی تیر ماه سال جاری اجرا می گردد.
نصر با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: غرفه ویژه ترنج ، با برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و هنری ، تورهای گردشگری با مشارکت و همکاری شهرداری ، آموزش و پرورش ، سازمان فرهنگی و هنری منطقه ۱۹ همزمان با ماه مبارک رمضان در بوستان ولایت برپا خواهد شد.
وی ادامه داد: غرفه شمسه با برگزاری ویژه برنامه های اجتماعی ، فرهنگی و هنری ، موضوع های قرآنی و نهج البلاغه همزمان با ماه مبارک رمضان در بوستان ولایت بر پا می گردد.
نصر در پایان با اشاره به طرح های دیگر بوستان ولایت افزود: برگزاری مراسم شب های قدر، قرائت دعای جوشن کبیر ، برگزاری مراسم احیاء ، برپایی سفره ضیافت با توزیع بیش از ۵ هزار افطاری ویژه شهروندان همزمان با ماه مبارک رمضان از طرح دیگر بوستان ولایت است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.