جایگزینی برای طرح راهنمای مسافران نوروزی

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: برای نخستین بار، طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جایگزین طرح راهنمای مسافران نوروزی می شود.

به گزارش ممتازنیوز، وحید قبادی دانا گفت: این طرح همزمان در سراسر کشور در روزهای پایانی سال جاری آغاز می شود و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.
وی ادامه داد: از آنجا که در طرح راهنمای مسافران نوروزی بسیاری از دستگاه ها مانند میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نیروی انتظامی و سایر ارگان ها کارهای موازی انجام می دادند، تصمیم بر تغییر طرح در جمعیت هلال احمر گرفته شد.
قبادی دانا اظهارکرد: بر همین اساس ازطریق صفحات اجتماعی از جوانان و علاقه مندان خواستیم شعارهای مربوط به این طرح و با مضمون ایمنی و سلامت سفرهای نوروزی را برای ما ارسال کنند که تاکنون جواب های خوبی دریافت کرده ایم.

آگاهی بخشی و توانمندسازی هموطنان در دستور کار
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور افزود: در این طرح جدید ۲۰ هزار نفر از اعضای جوانان هلال احمر درقالب یکهزار پایگاه جاده ای مشارکت خواهند داشت.
به گزارش ایسنا، قبادی دانا گفت: آگاهی بخشی و توانمندسازی هموطنان برای افزایش ایمنی و سلامت در طول سفر از اهداف اجرای این طرح ملی است.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر افزود: پیش از این و در ۱۴ سال گذشته طرح راهنمایی مسافران نوروزی در کشور اجرا می شد که این طرح تغییر نام یافته طرح قبلی است.
به گفته قبادی دانا، سایت اینترنتی ایمنی سفر توسط سازمان جوانان قبل از نوروز افتتاح و در آن نقاط حادثه خیز سفر، راه ها و نقشه های اماکن زیارتی و سیاحتی به نمایش گذاشته می شود و برای هر استان نیز یک سایت اختصاص خواهد یافت.
وی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح ملی نخستین جشنواره کشوری فیلم و عکس غیرحرفه ای و آماتور با موضوعات امدادی و بشردوستانه نیز برگزار خواهد شد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.