جایگزین تلگرام با رفع فیلتر وی چت انتخاب شد؟

دیروز بعد از ۴ سال رفع فیلتر وی چت با موافت کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه اعلام شد تا زمزمه هایی مبنی بر اینکه این برنامه جایگزین تلگرام خواهد شد به گوش برسد

جایگزین تلگرام

جایگزین تلگرام با رفع فیلتر وی چت

رفع فیلتر اینستاگرام و وی‌چت این فرضیه را ایجاد کرده که احتمالا وی‌چت جایگزین تلگرام به عنوان یک پیام‌رسان خارجی است که در انواع سیستم عامل‌ها دسترسی دارد.

شایان ذکر است دی ماه سال ۹۲ بود که وی چت به عنوان محبوب ترین برنامه پیام رسان در ایران با نظر سازمان فیلترینگ برای همیشه از دسترس خارج شد تا تلگرام از این خلا نهایت استفاده را کرده و خود را جایگزین آن کرد.

مقایسه امنیت تلگرام با وی چت

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از ایلنا، وی‌چت یکی از پیام رسان‌های بزرگ دنیا است که امکانات قبول قبولی دارد اما از نظر امنیت در میان ۱۰ پیام‌رسان اول دنیا که تلگرام رتبه اول و پیام‌رسان واتس‌آپ رتبه دوم را دارد، رتبه ۹ را کسب کرده است.

مسئله امنیت نکته بزرگی برای کاربران ایرانی است که این روزها توجه ویژه‌ای به امنیت پیام‌رسان مورد استفاده خود دارند و باعث شده به سراغ پیام رسان‌های مناسب داخلی یا حتی خارجی دیگر نروند و همچنان از تلگرام یا واتس آپ استفاده کنند.

رفع فیلتر وی چت

باید انتظار داشت کارگروه دلایل خود برای رفع فیلتر این پیام‌رسان را بعد از بیش از ۴ سال فیلترینگ اعلام کند، آیا این مسئله حمایت از پیام‌رسان داخلی است؟ آن‌هم زمانی که وی‌چت امکانات مشابه پیام رسان‌های داخلی را دارد و برخی پیام‌رسان‌های داخلی از وی‌چت امنیت بیشتری دارند.

 

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. سهراب:

    تلگرام وصل کنید خواهشا

  2. نام شما...:

    تلگرام را زود رفع فیلتر فرمایید لطفا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.