جای خالی ایران در مراسم اسکار موسیقی

۱۸م آذر ،

اسامی نامزد‌های اولیه جوایز موسیقی «گرمی» ۲۰۲۴ اعلام شد.

به گزارش سه نسل ، اسامی نامزد‌های پنجاه‌وپنجمین مرحله اول جوایز معتبر موسیقی «گرمی» در حالی اعلام شد که نام هیچ هنرمند ایرانی در این فهرست به چشم نمی‌خورد. امسال گرو‌ه‌های موسیقی «ممفورد و پسران»، «جی زد»، «کانی وست»، «فرانک اوشن»، «فان» و «بلک کیز» هر یک در شش بخش شایسته راه‌یابی به مرحله اول جوایز «گرمی» شناخته شدند در حالی که «آدل» برنده شش «گرمی» سال قبل، تنها در یک بخش برگزیده شده است.

برندگان بخش‌های مختلف «گرمی» که به اسکار موسیقی نیز شهرت دارد، روز دهم فوریه (۲۲ آبان‌ماه) طی مراسمی در لس‌آنجلس مشخص می‌شوند. این مراسم به‌طور زنده از تلویزیون پخش خواهد شد.

به گزارش اگزمانیر، خوانندگان چون «ریحانا» و «کلی کلارکسون» نیز هر یک در سه بخش نامزد شده‌اند و در بخش بهترین تک‌خوانی پاپ با هم به رقابت می‌پردازند.

پیشتاز جوایز «گرمی» سال قبل نیز در همین بخش نامزد شده است.  هنرمندان عرصه موسیقی برای شرکت در این مسابقات باید اثر خود را بین یکم اکتبر ۲۰۱۱ تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۲ روانه بازار کرده باشند.

در بخش موسیقی متن فیلم نیز موسیقی فیلم‌های «فرزندان»، «مارلی»، «نیمه شب در پاریس»، «ماپیت‌ها» و «راک دوره‌ها» نامزدهای امسال «گرمی» را تشکیل دادند. برگزارکنندگان «گرمی» ۲۰۲۴ همچنین اعلام کردند «اد شیران»، «کلوین هریس»، «فلورانس + ماشین» در مراسم امسال جایزه یک عمر دستاورد هنری دریافت خواهند کرد.

ایسنا


جدیدترین خواندنی ها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.