جباری بازگردد آمار گلزنی بالا می رود

سرمربی تیم استقلال در تعطیلی لیگ مشغول بررسی شرایط اعضای تیمش و بررسی نقاط ضعف استقلال است اما در این خصوص به نتایج مورد نظر و شرایط مثبتی دست نیافته، به همین دلیل وی از برخی نفرات تیم انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال از اعضای تیمش راضی نیست زیرا وی توقع ارائه عملکرد به مراتب بهتری را از اعضای تیمش داشت اما در حال حاضر با چنین شرایطی روبرو نشده است و این مربی پس از گذشت هر هفته در انتظار مشخص شدن وضعیت بازیکنان است اما با شرایط متفاوتی مواجه می شود.

گفتنی است: این مربی از هافبک های تیمش انتقاد کرده است زیرا وی انتظار بیشتری از اعضای این تیم داشت اما این اتفاق رخ نداده است و وی به نوعی عدم گلزنی و مشکلات تیم در خط حمله را بدلیل شرایط موجود در میانه میدان تیمش می داند.

شایان ذکر است: سرمربی تیم استقلال معتقد است هافبک های حاضر در تیمش آمادگی لازم را ندارند و این موضوع عامل این است که شرایط در خط حمله تغییر کند.

گفته می شود: وی اعلام کرده در صورتی که مجتبی جباری به ترکیب تیم باز گردد شرایط دچار تغییر می شود و این مربی با امیدواری بیشتری بازیها را آغاز می کند.

این درحالی است که امیر قلعه نوعی پیش از این از جان واریو و جواد نکونام به عنوان دوهافبک برتر تیمش نام می برد و معتقد بود ما حضور این ۲ وی می تواند، با وضعیت کاملا ایده آلی روبرو شود اما در حال حاضر شرایط در استقلال متفاوت است و سرمربی تیم تنها امیدش به بازگشت جباری به ترکیب تیم است./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.