جبهه ایستادگی: لاریجانی در اولویت ریاست مجلس نهم است

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه ایستادگی ضمن تاکید بر این‌که در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی به ندرت شاهد کاندیداهای نقدگرا و دارای روحیه نقد بودیم، اظهار داشت: تعداد اندک کاندیداهای نقدگرا مورد بی‌مهری جبهه‌های بنام انتخابات دوره جدید مجلس قرار گرفتند.

سیدابوالقاسم رئوفیان با پراهمیت خواندن انتخابات دور دوم مجلس در پایتخت، ادامه داد: مردم شاهد لیست‌های متعددی در دوره نهم مجلس بودند اما به ندرت از بین آنها فردی نقدگرا و دارای روحیه حضور داشت و کاندیداهایی هم که دارای چنین روحیه‌ای هستند اغلب مورد بی‌مهری ائتلاف‌ها و احزاب مختلف قرار گرفتند. به گفته رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی، راه یافتن افراد ناقد به مجلس می‌تواند گویای پویایی مجلس، باشد.

رئوفیان همچنین به ریاست مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: در دوره‌های قبلی شاهد حضور افرادی مانند علی لاریجانی یا حداد عادل در جایگاه هیئت رئیسه مجلس بودیم و با بررسی عملکرد آنها می‌توان به وضوح گفت که نقد جدی به هردوی آنها وارد است. وی افزود: اما در صورتی که بخواهیم باز هم از بین این دو فرد یکی را به عنوان رئیس مجلس انتخاب کنیم، ضمن ابراز احترام نسبت به حداد عادل، فکر می‌کنم علی لاریجانی‌فرد مناسبی برای این جایگاه باشند.

به گفته رئیس ستاد انتخاباتی جبهه ایستادگی وظایف و اقداماتی که در دوره کنونی و دوره‌های قبلی مجلس در پیش گرفتند، جای نقد و بررسی دارد و باید با تبیین راهکاری، رئیس مجلس آینده، در شیوه مدیریتی خود، تغییرات بزرگی را اعمال کند تا کمتر شاهد حاشیه‌سازی‌ها برای بهارستان‌نشینان باشیم.

رئوفیان در پاسخ به این‌که اگر حداد عادل ریاست مجلس نهم را عهده‌دار شدند، چه باید کرد، گفت: وی هم فردی مصلح و قابل اعتماد است و تجربه ریاست مجلس در دوره‌های قبل را داشته اما از آنجایی که نقاط خالی بسیاری در مدیریت آن زمان دیده می‌شد، لذا نیازمند این خواهد بود که برای اداره بهتر امور، راهکارها و مشورت‌هایی را به وی بدهیم.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.