جبهه جهادی منتظران خورشید تاسیس شد/عضوگیری از علاقمندان با یک پیامک

همزمان با سالروز تاسیس بسیج سازندگی

در یازدهمین سالگرد تاسیس بسیج سازندگی به فرمان امام خامنه‌ای، جبهه جهادی منتظران خورشید تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار برنا،در یازدهمین سالگرد تاسیس بسیج سازندگی به فرمان امام خامنه ای، جبهه جهادی منتظران خورشید تشکیل شد.
 

اسماعیل احمدی در این باره گفت: از سال ۱۳۸۱ جمعی از جوانان دانشجو و دانش آموز با ورود به عرصه محرومیت زدایی گروه جهادی منتظران خورشید را تشکیل داده و در استان های مختلف به خدمت رسانی پرداختند.

احمدی با اشاره به اقدامات منتظران خورشید بیان کرد این گروه جهادی اصلی ترین فعالیت رسانه ای حرکت های جهادی را در کشور بنیان نهاده و در عرصه آموزشی با محوریت بهره گیری از ابزار هنر اقداماتی جدی و اثرگذار در کشور انجام داده است که مبنای تشکیل بسیاری از گروه های جهادی بوده است.

وی به دیگر فعالیت ها اشاره کرده و تصریح کرد: فعالیت مستمر ۳ ساله در شهرستان نیکشهر استان سیستان و بلوچستان و تشکیل قرارگاه جهادی شهید شوشتری با اعزام قریب به ۲۰ گروه جهادی در نوروز ۹۱ و صدها اقدام فرهنگی – عمرانی – بهداشتی – آموزشی و … از جمله فعالیت های ماندگار جهادگران این گروه است.

این فعال جهادی افزود: نظر به گستره کمی و کیفی منتظران خورشید در ابعاد و عرصه های مختلف جهادی که متولی خاصی نیز در کشور ندارد و تحولات بنیادین درفعالیت ها وبرنامه های این مجموعه، ساختار گروه جهادی به « جبهه جهادی » تغییر ماهیتی داده و قرارگاه – موقعیت – مقر – خاکریز – سنگر و معبر از جمله زیر مجموعه های جدید التاسیس این جبهه است.

خادم جبهه جهادی منتظران خورشید به ساختار بی بدیل این جبهه در کشور اشاره کرد و گفت: تشکیل قراگاه جهادی شهید شوشتری – مقر بهداری با حضور جمع کثیری از پزشکان – دندانپزشکان و سایر تخصص های مورد نیاز مناطق محروم بخش‌هایی از جبهه جهادی است که نوروز کار خود را بطور جدّ آغاز کرده اند.

احمدی ادامه داد: تشکیل خاکریز خبرنگاران با عضویت خبرنگاران رسانه های صاحب نام و مطرح در کشور، خاکریز مطالعات و پژوهش، خاکریز عکاسان، خاکریز طراحان، خاکریز نویسندگان، خاکریز شاعران و … بخش هایی از گستره این حرکت عظیم است که پاتوقی برای انسجام نیروهای ارزشی انقلاب است.

وی به نحوه عضوگیری علاقه مندان نیز پرداخته و گفت: کلیه گروه های جهادی، جهادگران، هنرمندان و فعالان خبری در سراسر کشور می توانند با ارسال پیام کوتاه به ۳۰۰۰۱۳۵۷۱۱۲۲ و یا از طریق رایانامه gjmk@yahoo.com و سایت gjmk.ir به این جبهه بپیوندند.


آخرین اخبار

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مسعود فراست:

    سلام بنده تمایل دارم عضو جبهه جهادی منتظران خورشید شوم لطفا بنده را راهنمایی کنید
    شماره تلفن ۰۹۱۳۳۱۵۲۶۲۴
    آی دی تلگرام @masoud9228
    با تشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.