جبهه جهانی مستضعفین در آستانه تحقق است

به گزارش خبرنگار مهر مجتبی احمدی عضو شورای مرکزی اتحادیه بین المللی امت واحده عصر امروز در تجمع دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی مقابل دفتر سازمان ملل در تهران با بیان اینکه خوشحالیم که اصحاب رسانه و مردم در زمانه بیداری اسلامی بیشتر با هم پیوند خورده اند گفت: سالهاست که حرکات مردمی با بایکوت رسانه ها روبرو می شود اما خوشبختانه وقایع بیداری اسلامی مسیری را برای حرکت مردم آغاز کرد که اگر امروز یک بحرینی اعتصاب می کند بیش از ۵۰ کشور به آن اعتراض می کند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) از ابتدای تشکیل نظام اسلامی به دنبال بیداری اسلامی در میان ملت ها بودند تا این ملت ها جبهه جهانی مستضعفین را تشکیل دهند که خوشبختانه این درحال تحقق است و به زودی شاهد تحقق جبهه جهانی مستضعفین خواهیم بود.

عضو شورای مرکزی اتحادیه بین المللی امت واحده با اشاره به ساختار ناکارآمد سازمان ملل گفت: این سازمان به سازمان نظام سلطه تبدیل شده به طوری که در قضیه فلسطین شاهدیم خود در یک طرف قرار گرفته و نمی تواند نسبت به تحولات بی طرف باشد.

وی با تاکید بر اینکه این سازمان بدنبال ژست های حقوق بشری است گفت: باید پرسید آیا سازما ن ملل در تحولات بحرین و سرکوب گسترده مردم کاری کرد .ماههاست کشوری به نام عربستان با زیر پا گذاشتن تمام معاهده ها و موافقتنامه های بین المللی بحرین را اشغال کرده است اما متاسفانه این سازمان کمترین واکنش را نشان نداده است . خوشبختانه در چند مدت اخیر با بیداری در اروپا و آمریکا و شکل گیری جنبش وال استریت اعتراض ها به ناکارآمدی نظام جهانی و سازمان ملل بلند شده و امیدواریم نهضت بیداری اسلامی و بیداری عمومی در اروپا به هم پیوند بخورند.

احمدی همچنین تاکید کرد: متاسفانه در چند مدت اخیر رسانه های سعودی مانند العربیه و رسانه کشور قطر (الجزیره) به اسم اسلام معرکه گردان نظام سلطه شده اند. امیدواریم کمی بر سر عقل بیایند و از راهی که در پیش گرفته اند بازگردند.

در پایان این تجمع دانشجویان با سر دادن شعارهایی علیه نظام حاکم بر بحرین و عربستان به تجمع خود در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران خاتمه دادند.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.