جبهه غربی- صهیونیستی به دنبال مهار نفوذ ایران در منطقه و جهان است

۳۱اردیبهشت،

یک کارشناس مسائل راهبردی گفت: صهیونیست‌ها و غربی‌ها برای کتمان عوامل اصلی برتری منطقه‌ای ایران به اتهام سلاح هسته‌ای متوسل شدند.

“رضا طلائی‌ نیک” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات یک موسسه تحقیقاتی آمریکایی مبنی براینکه ایران مجهز به سلاح هسته‌ای تهدیدی برای آمریکا و رژیم صهیونیستی نیست، اظهار کرد: غرب به گسترش حوزه نفوذ ایران در منطقه اذعان دارد، ارتقا مدیریت منطقه‌ای ایران  برای غرب شکننده شده و همین امر در دروغ پردازی غرب به متهم کردن ایران به داشتن سلاح هسته‌ای بی تاثیر نیست.
 
وی تصریح کرد: ایران بدون نیاز به سلاح هسته‌ای و با اتکا به فرهنگ انقلاب اسلامی و حوزه نفوذ مردمی و ابتکارات منطقه‌ای در جایگاه برتر قرار گرفته است. صلح آمیز بودن فناوری هسته‌ای ایران با استناد به بازرسی‌ها و گزارش‌های آژانس و بازدید نمایندگان کشورهای غیرمتعهد و تعهد حقوقی با عضویت در آژانس و معاهده NPT اثبات شده است.
 
طلائی نیک افزود: صهیونیست‌ها و غربی‌ها با نگرانی راهبردی از تغییر معادلات منطقه‌ای به نفع ایران و بیداری اسلامی همچنان ایران هراسی و اسلام هراسی را در دستور کار دارند. ایران با تجربیات بیشتر و ابتکارات جدید فرآیند ناامن‌سازی کشورهای منطقه را رصد می‌کند ، پشتوانه مردمی در داخل کشور و منطقه قدرت مانور ایران در معادلات را افزایش داده است.
 
این کارشناس مسائل راهبردی  بیان کرد: سه راهبرد اصلی صهیونیست‌ها و غربی‌ها شامل: ایران هراسی ،اسلام هراسی و بحران سازی در کشورهای منطقه مانند عملیات تروریستی در سوریه، عراق و پاکستان در دستور کار صهیونیست‌ها و غربی‌ها قرار دارد.
 
طلایی‌نیک در پایان خاطر نشان کرد:  صهیونیست‌ها و غربی‌ها پس از انتخابات ریاست جمهوری در مذاکرات هسته‌ای مواضعشان نسبت به ایران منفعل‌تر خواهد شد چون نتیجه انتخابات ریاست جمهوری  سبب تحکیم خارجی و داخلی مواضع ایران و انعطاف بیشتر غرب می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.