جبهه ملی فرانسه به دنبال محرومیت بنزما

۱فروردین ۱۳،

پس از اینکه کریم بنزما اعلام کرد که او قبل از بازی‌های تیم ملی فرانسه سرود این کشور را نخواهد خواند، جبهه ملی فرانسه به شدت نسبت به این صحبت واکنش نشان داد و درخواست کرد این مهاجم ۲۵ ساله برای همیشه از بازی کردن برای تیم ملی این کشور محروم شود.

کریم بنزما چندی پیش اعلام کرد تاکنون هیچ گاه قبل از بازی‌های تیم ملی فرانسه سرود ملی این کشور را نخوانده است و به این کار ادامه خواهد داد و هیچ کس قادر نخواهد بود تا او را مجبور کند تا سرود ملی فرانسه را قبل از بازی‌های ملی بخواند.

اریک دومارد مشاور ورزشی مارین له‌پن رهبر جبهه ملی فرانسه با انتقاد از رفتار بنزما گفت: او نفرت غیر قابل بخشش و گذشت دربارهٔ تیم ملی فرانسه دارد. پیراهنی که بنزما باید افتخار کند تا آن را بپوشد.

دومارد بنزما را یک فرد پول دوست توصیف کرد که برای هر ساعت بازی کردن ۱۴۸۴ یورو پول دریافت می‌کند. او ادامه داد: ‌اگر بنزما مشکلی با سرود نخواندن تیم ملی فرانسه نمی‌بیند، مردم فرانسه هم مشکلی برای بازی نکردن او در تیم ملی نمی‌بینند.

بنزما که والدین الجزایری الاصل دارد روز سه شنبه در مصاحبه با رادیو RMC از شرایط سخت مهاجران در کشور فرانسه سخن گفته بود که با واکنش سیاسیون فرانسوی روبرو گشت.

بنزما در مصاحبه با این شبکه رادیویی گفت : مشکلی برای سرود نخواندن در بازی‌های ملی نمی‌بینم زیرا خیلی از هواداران تیم ملی فرانسه هم در استادیوم سرود ملی را نمی‌خوانند. سرود خواندن در قبل از بازی‌های تیم ملی فرانسه سبب نمی شود که من بتوانم برای فرانسه هت تریک کنم.

بنزما همچنین اعلام کرد زین الدین زیدان اسطوره فرانسوی که اصلیت الجزایری دارد نیز هیچ گاه سرود ملی این کشور را نخوانده بود.

مهاجم فرانسوی رئال مادرید ادامه داد: سرود نخواندن من در تیم ملی به این خاطر نیست که من برای پیراهن فرانسه ارزش قائل نیستم بلکه بازی برای تیم فرانسه همیشه برای من افتخار بوده است.

پاتریک ویرا نیز که هیچ گاه سرود ملی فرانسه را نخوانده بود گفت : من هیچ گاه سرود ملی فرانسه را نخواندم اما این به این دلیل نیست که من فرانسه را دوست ندارم . لیلیان تورام سرود فرانسه را می خواند اما این بدین معنا نیست که تورام فرانسه را بیشتر از من دوست دارد.

پس از این اتفاق واکنش‌های متفاوتی بین اهالی فوتبال در فرانسه به وجود آمد و خیلی‌ها معتقد می باشند این بازیکن باید برای همیشه از تیم ملی فرانسه کنار گذاشته شود.

این در حالی است که فرانسه در روزهای آتی دو بازی حساس در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ برابر گرجستان و اسپانیا دارد.

بنزما هفته قبل نیز به دلیل سرعت غیر مجاز در اسپانیا به ۸ ماه محرومیت از رانندگی و جریمه مالی محکوم شده بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.