جبهه پیروان یکی از منسجم‌ترین تشکل‌های کشور است

۲۵م آذر ،

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت:‌ هیچ مشکلی در بین اعضای جبهه پیروان وجود ندارد؛ اعضای این جبهه با هماهنگی کامل به بررسی مسائل انتخابات سال آینده می‌پردازند.

احمد نیک‌فر در گفتگو با خبرنگارممتازنیوز، در واکنش به خبر انشقاق جبهه پیروان گفت: ادعای انشقاق در جبهه پیروان به هیچ عنوان صحت ندارد و هیچ مشکلی در این تشکل مبنی بر اختلاف بین اعضا به وجود نیامده است.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به مجمع عمومی اخیر جبهه پیروان اظهار داشت: مجمع عمومی اخیر جبهه پیروان با حضور همه تشکل‌های عضو برگزار شد؛ می‌توان ادعا کرد که جبهه پیروان یکی از منسجم‌ترین تشکل‌های کشور در جهت تصمیم‌های انتخاباتی سال آینده است و با هماهنگی بین اعضاء مسائل انتخابات ریاست جمهوری را دنبال می‌شود.

نیک‌فر با تاکید بر اینکه اعضای جبهه پیروان در پی نظر قطعی جامعتین برای فعالیت‌های خود می باشند،  افزود: دیدار هیئت رئیسه با جامعه مدرسین نیز در راستای تبعیت و پیروی از نظر جامعتین است.

وی شایعه انشقاق جبهه پیروان را در راستای اختلافات بعضی اشخاص در آستانه انتخابات مجلس نهم دانست و بیان کرد: بعضی با استناد به اختلاف نظرهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به این شایعات دامن می‌زنند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان کرد: جبهه پیروان با انسجام کامل در پی وحدت بین اصولگرایان تلاش می‌کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.