جدال شاگرد و استاد در اهواز/ جنگ قعر جدولی‌ها در داربی بوشهر

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران با ۳ بازی در استان‌های خوزستان و بوشهر پیگیری خواهد شد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران با ۳ دیدار امروز(جمعه) ادامه پیدا می‌کند که در حساس‌ترین دیدار، شاگردان تارتار در اصفهان مهمان ذوب‌آهن هستند.

نفت مسجدسلیمان – ذوب‌آهن ، ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه شهید بهنام محمدی

نفت مسجدسلیمان شکست‌ناپذیر در حالی در مسجدسلیمان میزبان شاگردان علیرضا منصوریان است که می‌تواند در صورت پیروزی موقتا به رده چهارم جدول صعود کنند. آن‌ها هفته گذشته در آزادی پرسپولیس را شکست دادند و این هفته کار سختی در زمین خود دارند. منصوریان و شاگردانش که هفته گذشته دومین برد فصل خود را پشت سر گذاشتند، نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این دیدار برای فاصله گرفتن از قعر جدول دارند. ذوب‌آهن در ۵ بازی آخر متحمل ۳ شکست‌ شده و ۲ پیروزی را هم تجربه کرده است. در ۴ تقابل قبلی دو تیم، خوزستانی‌ها هیچوقت برنده نبودند و ۳ تساوی و یک شکست حاصل کار آن‌ها بوده است. ذوب‌آهن با ۱۰ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد و نفت‌مسجدسلیمان نیز در رده ششم جدول جای گرفته است.

شاهین بوشهر – پارس جنوبی، ساعت ۱۶:۳۰، ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر

۲ تیم بوشهری شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارند و در رده‌های چهاردهم و شانزدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ‌برتر قرار دارند. میزبان قعرنشین دومین بازی خود را تحت هدایت میشو کریستوویچ پشت سر خواهد گذاشت. مربی کروات در نخستین تجربه خود روی نیمکت شاهین توانست سایپا را در تهران متوقف کند. شاهینی که تاکنون بردی را در لیگ نوزدهم کسب نکرده‌اند، در ۵ بازی آخر ۲ تساوی و ۳ شکست ثبت کرده‌اند.
در سوی دیگر این داربی، جمی‌ها نیر حال و اوضاع خوبی ندارند و شاگردان فراز کمالوند یک رتبه با منطقه سقوط فاصله دارند. پارس جنوبی هم همانند رقیب در ۵ بازی اخر خکد، بردی نداشته و متحمل ۳ شکست و ۲ تساوی شده است که هر ۳ باخت در زمین حریف به ثبت رسیده است.

فولاد خوزستان – گل‌گهر سیرجان، ساعت ۱۶:۴۰، ورزشگاه تختی

میزبان خوزستانی هفته گذشته باخت عیرمنتظره‌ای را مقابل ذوب‌آهن تجربه کرد تا کمی از مدعیان سهمیه فاصله بگیرد. شاگردان‌ جواد نکونام در فولاد با ۱۶ امتیاز در رده هفتم قرار دارند و در ۵ بازی آخر خود، تنها موفق به کسب ۲ پیروزی شده‌اند. البته کسب ۳ امتیاز برابر گل گهر بدون برد، می‌تواند فولادی‌ها را موقتا تا رده چهارم بالا بیاورد.
در سوی دیگر، شاگردان مجید جلالی یکی از کاندیدای اصلی سقوط به لیگ دسته اول هستند و هنوز نتوانسته‌اند رنگ برد را در لیگ نوزدهم ببینند. آن‌ها در ۵ بازی آخر ۳ بار شکست خورده‌اند و کار سختی برای کسب اولین ۳ امتیاز در اهواز دارند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.