جدایی وریا غفوری از استقلال قطعی شد

وریا غفوری رسما از استقلال جدا شد!

جدایی وریا غفوری از استقلال قطعی شد

به گزارش ممتاز نیوز، در شرایطی که امروز صبح اخباری عجیب و غریب و سازمان یافته مبنی بر برنامه باشگاه استقلال برای تماس با وریا غفوری از طریق برخی رسانه های هماهنگ با مدیران باشگاه استقلال منتشر شده بود، اما پیگیریهای خبرنگاران نشان می دهد باشگاه استقلال و البته در راس آن گویا آجورلو و همکارانش برنامه‌ای برای صحبت با کاپیتان تیمشان ندارند.

وریا غفوری لحظاتی پیش تصمیم قطعی اش را گرفت و از استقلال جدا شد. وریا برای ماندن در استقلال به مدیران این تیم چراغ سبز نشان داده بود و حتی پیش شرطی هم نداشت اما در نهایت با بی تفاوتی باشگاه استقلال مواجه شد. از طرف دیگر او به تیمهای خواهانش گفته بود که تا دوشنبه – سه‌شنبه برای استقلال صبر خواهد کرد.

باشگاه استقلال هم نشان داد که تمایلی به تمدید قرارداد با او ندارد چرا که تقریبا با همه تمدیدی ها تماس گرفته شده الا غفوری. با توجه به اینکه باشگاه استقلال تا امروز جدا از جذب دو بازیکن جدید، قرارداد آرمان رمضانی و مهدی مهدی‌پور را تمدید کرده و هیچ تماسی با وریا نگرفته و حتی سراغ بازیکنان دیگر باشگاهها هم رفته در حالیکه قرارداد هم دارند، کاپیتان استقلال به این نتیجه رسیده که این باشگاه تمایلی برای حفظ او ندارد و به همین دلیل با یکی از تیمهایی که خواهان او بودند، به توافق قطعی رسیده است  و لحظاتی پیش رسما از استقلال جدا شد و طی یکی دو روز آینده تیم جدیدش را اعلام خواهد کرد.

البته که مقصد او مشخص است و طی چند روز گذشته، بارها و بارها به نام آن اشاره شده و حالا باید دید چه زمانی عکس وریا با پیراهن تیم جدیدش منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.