جدیدترین اخبار باشگاه فوتبال استقلال

 به گزارش ممتازنیوز  ، آبی پوشان پایتخت با تصمیم سرمربی خود امروز در ۲ نوبت صبح و عصر تمرینات خود را دنبال می کنند.
تمرین صبح امروز فوتبال استقلال ساعت ۱۰:۳۰ آغاز شده و تمرین عصر آبی پوشان پایتخت ساعت ۱۷:۳۰ در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
برپایی اردوی یک هفته‌ای آبی پوشان پایتخت 
بازیکنان تیم فوتبال استقلال بعد از تمرین صبح امروز برای برپایی اردوی آماده سازی راهی هتل المپیک می شود این اردو یک هفته به طول خواهد انجامید.
شاگردان پرویز مظلومی در این اردو روزانه دو جلسه تمرین برگزار می کنند که تمرینات هوازی و بدنسازی از مهمترین برنامه های آبی پوشان خواهد بود.
همچنین استقلالی‌ها فردا در دیدار دوستانه به مصاف تیم چین تایپه می روند تیم ملی چین تایپه برای برگزاری اردو به ایران آمده و خواستار برگزاری این بازی بوده.
ماموریت افشارزاده به مسئول کمپ حجازی 
با توجه به هماهنگی های صورت گرفته مدیرعامل استقلال به مدیر کمپ تمرینی استقلال دستور داد تا خوابگاه بازیکنان جوان را تجهیز کند.
گودرز حبیبی مدیر کمپ مرحوم ناصر حجازی از سوی بهرام افشارزاده مامور شد تا در اسرع وقت محل اسکان بازیکنان جوان استقلال در کمپ ناصر حجازی را تجهیز کند و وسایل مورد نیاز بازیکنان که در این مجموعه هستند را تامین کند.
در روزهای گذشته مشکلاتی در این خصوص به وجود آمده بود  که با پیگیری های مدیر عامل و همچنین تامین اعتبار از سوی سبک دست حامی مالی باشگاه، حبیبی مامور به رفع این مشکلات شده است.
بلاتکلیفی وضعیت بازیکنان ملی پوش استقلال
با توجه به اینکه قرار است تیم امید برای برگزاری اردوی تدارکاتی عازم هلند شود و از ۵ بازیکن استقلال نیز برای این سفر دعوت شده از همین رو بازیکنانی از جمله محسن کریمی، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، علیرضا رمضانی و بهنام برزای نفراتی هستند که از استقلال به این اردو می روند اما طبق برنامه قرار است، این نفرات ۱۸ شهریور به تهران باز گردند اما پرویز مظلومی عنوان کرده در صورتی به این نفرات اجازه حضور در تیم امید را می دهد که ۱۵ شهریور ماه در تهران باشند در حال حاضر مسئولان تیم امید با این درخواست موافقت نکرده اندو وضعیت این بازیکنان هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد و حضورشان در اردوی تیم امید مشخص نیست، به نظر می رسد مسئولان استقلال با توجه به اینکه بازیکنان خود را در تاریخ مشخص شده در اختیار ندارند نامه ای را به سازمان لیگ ارائه دادند تا بازی در مقابل نفت تهران را به تعویق بیندازند.

آبی پوشان پایتخت خواهان تعویق دیدار برابر نفت شدند

باشگاه استقلال طی نامه‌ای به سازمان لیگ درخواست کرده تا بازی این تیم برابر نفت تهران که قرار بود در ۲۰ شهریور ماه برگزار شود را به تاریخ ۳۰ شهریور ماکول کند.

بنابر اظهارات نظری جویباری دلیل این امر اضافه شدن ملی پوشان استقلال در تاریخ ۱۸ شهریور ماه به این تیم است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.