جدیدترین خبرها از تحولات سوریه

۱۳م اسفند ،

در پی ورود گروه‌های مسلح به شهر رقه در شمال شرق سوریه، بعضی خبرهای تایید نشده حاکی از این است که تروریست‌ها بعضی نقاط و مراکز این شهر را در اختیار گرفته‌اند، اما جبهه مردمی تشکیل شده و ارتش درصدد بازپس گیری است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، تروریست‌های مسلح توانستند وارد شهر رقه یکی از مهمترین شهرهای شمال شرقی سوریه شوند و بعضی خبرها تایید نشده از تسلط آنان بر مناطق و مراکز مهم این شهر حکایت دارد.

تروریست‌ها از دو روز پیش در تلاش برای ورود به رقه بودند و در همین ارتباط به ایست های امنیتی در ورودی های این شهر از جمله ایست های «الفروسیه»، «المشلب» و«السباهه» و «المقص» حمله کردند.

این حملات درگیری تروریست‌ها با نیروهای ارتش را بدنبال داشت تا جایی‌که نیروهای ارتش توانستند ایست امنیتی در الفروسیه را به طور موقت از تروریست ها  پس بگیرند.

در این میان خبر کشته شدن سرکرده گروهک تروریستی جبهه النصره در درگیری‌های مزبور سبب شد تروریست‌ها با تعداد بیشتری به این شهر حمله کرده و وارد آن شوند.

اهالی رقه، جبهه مقاومت تشکیل دادند

در پی حملات تروریست ها، تعدادی از اهالی رقه، جبهه مقاومت تشکیل داده و توانستند چند ساعت در برابر تروریست ها مقاومت کنند اما تروریست ها پس از تسلط بر زندان مرکزی رقه خود را به میدان اصلی این شهر رساندند.

اکنون ارتش در تلاش برای باز پس‌گیری رقه از تروریست‌ها است و بعضی خبرها حاکی از این است که نیروهای ارتش در انتظار رسیدن تجهیزات کامل می باشند و تسلط تروریست‌ها بر این شهر موقت خواهد بود.

در این میان بعضی رسانه‌های وابسته به تروریست ها، چند ساعت پس از انتشار یافتن خبر تسلط آنان بر رقه از کشته شدن تعدادی از مهاجمان بر اثر حمله توپخانه ای ارتش خبر دادند.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.