جدیدترین دوربین مجهز به صفحه نمایش دوگانه سامسونگ معرفی شد

جدیدترین دوربین مجهز به صفحه نمایش دوگانه سامسونگ معرفی شد

کمپانی سامسونگ به عنوان یکی از پیشگامان صنعت رسانه های دیجیتال و تکنولوژی های مربوط به آن ، امروز از عضوی جدید در مجموعه دوربین های مجهز به صفحه نمایش دوگانه خود پرده برداشت. دوربین DV300F ، قدرت نمایی دیگری از سامسونگ برای نشان دادن پرچمداری در عرصه تکنولوژی است. این دوربین با دو صفحه نمایشگر و قابلیت اتصال WiFi برای کسانی طراحی شده است که دوست دارند لحظات زندگی خود را در کمترین زمان ممکن به ثبت رسانند.

 

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، سامسونگ DV300F در ادامه موفقیت دوربین هایی با تکنولوژی مجهز به صفحه نمایش دوگانه ساخته شده است. صفحه نمایشگر ۱٫۵ اینچی که در جلوی این دوربین قرار گرفته است، مطمئن می‌شود تا کاربران سخت ترین تصاویر ممکنه را ، فارغ از اینکه عکاس در جلوی لنز یا پشت آن قرار دارد، ثبت کنند. از دیگر قابلیت های صفحه نمایشگر دوم ، می‌توان به حالت کودک اشاره کرد که به کمک آن توجه کودکان به دوربین جلب می‌شود و تصاویر بهتری را می‌توان از آنها ثبت کرد. عکاس همچنین با نمایش ثانیه ها بر روی نمایشگر ، با آرامش خاطر بیشتری می‌تواند خود را به جلوی دوربین برساند.

جهت برآورده کردن خواسته مشتریان مبنی بر گسترش خلاقیت و امکانات به اشتراک گذاری، DV300F اولین دوربین مجهز به صفحه نمایش دوگانه است که با تکنولوژی WiFi ارائه می‌شود. این تکنولوژی به کاربران این امکان را میدهد تا تصاویر خود را به راحتی ایمیل کنند و یا آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذارند. کاربر همچنین می‌تواند تصاویر ویژه خود را در داخل حافظه microSD دوربین ذخیره کند تا بعدا به لطف اتصال وایرلس آنها را به کامپیوتر شخصی خود انتقال دهد. اگر هم علاقه به ذخیره سازی تصاویر بر روی سرویس های ذخیره سازی بر روی ابر مجازی دارید، می‌توانید از فضای رایگانی که در Samsung’s AllShare یا Microsoft SkyDrive در اختیار شما قرار می‌گیرد، استفاده کنید.

برای مشتریانی که ظاهر دستگاه نیز برایشان از اهمیت به خصوصی برخوردار است، این مدل در رنگ های فلزی براق و متنوع ارائه شده است؛ از جمله این رنگها میتوان به مشکی، نقره ای ، سورمه ای و قرمز اشاره کرد. بدنه این دستگاه نیز باریک ، بدون نقص و با انحنا های بیرونی طراحی شده است تا در عین شیک بودن، کارایی راحتی را نیز برای کاربر به همراه بیاورد. این طراحی زیبا با کیفیت بالای تصاویر نیز همراه می‌شود؛ DV300F دارای کیفیت ۱۶ مگاپیکسل ، ۵x بزرگنمایی اپتیکال و زاوبه عریض ۲۵mm است که تصاویر فوق‌العاده ای را برای کاربر ثبت میکند.

آقای میونگ سوپ هاب ، معاون ارشد و مسئول بخش تجارت تصاویر دوربین دیجیتال در سامسونگ ، چنین میگوید : هدف ما همواره این بوده تا در زمینه نوآوری در صدر باشیم و پیشگام بودن خود را  با تکنلوژی صفحه نمایش دوگانه ، که توسط سامسونگ عرضه شده ، به اثبات برسانیم. دوربین جدید DV300F ابزاری است که ما را در رسیدن به این هدف یاری می‌کند. این دوربین با دو نمایشگر، قابلیت اتصال Wi-Fi ، طراحی بی‌نظیر و آخرین امکانات نرم افزاری برای گسترش خلاقیت، نشان دهنده تعهد سامسونگ به نوآوری در زمینه دوربین های دیجیتال است. سامسونگ در این راه همچنین، توانایی خود جهت برآورده کردن خواسته ها و نیازهای مشتریان را به معرض نمایش گذاشته است.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.