جدیدترین سیستم گیم اسوس، آماده برای گیمرها

گردآوری شده توسط گروه فن آوری اطلاعات ممتاز نیوز

اسوس تازهترین سیستم گیم آماده خود را با نام ROG Tytan G70 تولید و در دسترس گیمرها قرار داده است.

اسوس تازهترین سیستم گیم آماده خود را با نام ROG Tytan G70 تولید و در دسترس گیمرها قرار داده است. سیستم گیم Tytan G70 به کارت گرافیک قدرتمند GTX 780 مجهز گردیده و فرکانس پردازنده Core i7-4770K نیز به صورت خودکار در دو مرحله از ۳٫۷ گیگاهرتز به ۳٫۹ و ۴٫۱ گیگاهرتز افزایش می یابد.

مادربورد Z87 اسوس به کار رفته در این سیستم گیم، قابلیت نصب ۳۲ گیگابایت حافظه رم را دارد که اسوس تنها اقدام به نصب ۴ گیگابایت حافظه با فرکانس ۱۶۰۰ مگاهرتز کرده است. اسوس سیستم گیم Tytan G70 را در دو نسخه با استفاده از پردازنده Core i5 و Core i7 تولید می کند که دو پاور ۵۰۰ و ۷۰۰ واتی نیز برای آنها در نظر گرفته شده است.

 دو پروفایل اورکلاک ۳٫۹ و ۴٫۱ گیگاهرتزی بدون بروز مشکلاتی مانند ریست شدن روی سیستم اعمال می گردد و افزایش کارایی بسیار مناسبی را برای سیستم به ارمغان می آورد. برای بهینه سازی سیستم خنک کننده، اسوس از ۱۰ عدد فن در نقاط مختلف کیس بهره گرفته که شش عدد از آنها در دو قسمت کناری کیس خودنمایی می کند. در قسمت جلوی کیس، لوگوی اختصاصی ROG به چشم می خورد که بر اساس سطح اورکلاک خودکار پردازنده به دو رنگ آبی و قرمز تغییر می کند تا ظاهر زیباتری به کیس شما ببخشد.

یک سیستم گیم به شکل قابل توجهی باید نیاز گیمرها را برآورده کند که یکی از مهم ترین نیازها، در بخش صدا احساس می گردد که اسوس با استفاده از فناوری انحصاری SonicMaster، صدایی رسا و بی نظیر را در اختیار شما قرار می دهد. فناوری MaxxAudio که جایزه فناوری را از کشور آلمان دریافت کرده، نشان دهنده کیفیت بسیار مناسب صدا در سیستم گیم تازه اسوس است. اسوس در خصوص زمان عرضه رسمی و قیمت Tytan G70 اطلاعاتی منتشر نکرده است.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.