جدیدترین فیلم هومن سیدی در انتظار پروانه نمایش

ممتازنیوز:

13911010000262 PhotoA

فیلم سینمایی «سیزده» به کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی سعید سعدی تمام مراحل فنی خود را طی کرده است و در انتظار صدور پروانه نمایش است.

«سعید سعدی» تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس در مورد فیلم سینمایی «سیزده» ساخته هومن سیدی، اظهار داشت: این فیلم تمام مراحل فنی خود را طی کرده است و آماده نمایش است.

وی در ادامه افزود: ما این فیلم را به شورای پروانه نمایش داده‌ایم و به محض صدور پروانه نمایش این فیلم را در اولین فرصت اکران خواهیم کرد.

سعدی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم این فیلم را در اکران دوم نوروز یا اکران سوم به نمایش درآوریم.

بنابراین گزارش، این فیلم تمی اجتماعی دارد و بازیگرانی چون امیر جعفری، ریما رامین‌فر، آزاده صمدی، امیر جدیدی، نوید محمدزاده، یسنا میرطهماسب، ویشکا آسایش و مهران احمدی(حضور افتخاری ) در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

به گزارش فارس، فیلم سینمایی «سیزده» داستان پسر ۱۳ ساله‌ای است در سن رشد، پدر و مادرش از هم جدا می‌شوند. او به دلیل تنهایی و عقده‌هایی که برایش به وجود آمده به جوان‌های بزرگتر از خودش پناه می‌برد و این باعث تغییر و تحولی در وی می شود که هویت واقعی و اصلی او را تغییر می‌دهد. درست وقتی که این پسر باید به ثبات شخصیتی برسد با افرادی بُر می‌خورد و باعث بروز اتفاقاتی در زندگیش می‌شود….

بنابراین گزارش، سعید سعدی در کارنامه تهیه‌کنندگی خود فیلم‌هایی نظیر «راه نجات»، «اینجا شهر دیگری است»، «روزهای زندگی»، «آلزایمر»،«اینجا بدون من»،«کیفر»،«موش»،«در میان ابرها»، «کویر خون»، «مثل یک قصه»، «گیلانه» و …را به ثبت رسانده است.

فارس


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.