جدیدترین وضعیت کیفی سوا‌ری‌های داخلی

۳۰م دیماه ،

جدیدترین وضعیت کیفی سوا‌ری‌های داخلی

ژاپنی‌ها در صدر جدول

تازهترین آمارهای رسمی بیانگر افت کیفیت سواری‌های داخلی در آذر ماه است.

به نقل از ایسنا، براساس آمارهای شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، سواری‌های تولیدی در آذر ماه افت کیفی ۰٫۴ درصدی را تجربه کرده‌اند.

آذر ماه امسال با کیفیت‌ترین سواری تولیدی کشور نیسان تیانا با ۳٫۳ نمره منفی بوده است. نیومزدا ۳ نیز با ۱۴ نمره منفی رتبه دوم رده‌بندی را از آن خود کرد. رتبه سوم نیز در اختیار سوزوکی گراند ویتارا با ۱۸٫۸ نمره منفی است.

مگان با ۲۰٫۹ نمره منفی در رتبه چهارم رده‌بندی قرار گرفته است. رتبه پنجم نیز به طور مشترک در اختیار تندر ۹۰ ایران خودرو و پارس خودرو با ۲۱٫۸ نمره منفی است. هیوندایی آوانته نیز با ۲۳٫۱ نمره منفی در رتبه هفتم رده‌بندی قرار دارد.

رتبه هشتم در اختیار ام.وی.ام ۵۳۰ با ۶۰ نمره منفی است. لیفان ۶۲۰ نیز با ۶۰٫۵ نمره منفی در جایگاه نهم رده‌بندی قرار گرفته است. پژو پارس با ۶۱٫۹ نمره منفی در رتبه دهم قرار دارد. سمند نیز با ۶۴٫۶ نمره منفی در رتبه یازدهم رده‌بندی قرار گرفته است.

رتبه دوازدهم رده‌بندی کیفی سواری‌های تولیدی در آذر ماه در اختیار پژو ۴۰۵ ایران خودرو خراسان با ۶۵ نمره منفی و رتبه سیزدهم نیز در اختیار پژو ۴۰۵ تولیدی ایران خودرو با ۶۵٫۹ نمره منفی است. ام.وی.ام x33 (تیگو) رتبه چهاردهم را با ۶۷٫۵ نمره منفی به خود اختصاص داده است.

رتبه پانزدهم نیز با ۶۹٫۴ نمره منفی در اختیار تیبا و رتبه شانزدهم با ۹۳٫۸ نمره منفی در اختیار پراید ۱۳۱ تولیدی سایپا است. ام.وی.ام ۱۱۰ با ۹۵ نمره منفی در رتبه هفدهم قرار گرفته است.

پراید ۱۳۱ تولیدی پارس خودرو با ۹۸٫۱ نمره منفی در رتبه هجدهم و پراید ۱۳۲ نیز با ۹۹٫۱ نمره منفی در رتبه نوزدهم و آخر رده‌بندی قرار دارد.

جمعه ۶ بهمن   ۱۲:۲۹

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.