جدیدترین پرچم دار سونی معرفی شد +عکس

۲۱اردیبهشت،

در چند روز قبل خبرهای در مورد عرضه محصولات تازه سونی در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ میلادی انتشار یافت، خبرهای که مروبوط به اسمارت فون هونامی و تبلت توگاری سونی بود، دیروز اطلاعات بیشتری در مورد هونامی توسط وب پایگاه اینترنتی Phonearena منتشر یافت.

ممتازنیوز: در چند روز قبل خبرهای در مورد عرضه محصولات تازه سونی در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ میلادی انتشار یافت، خبرهای که مروبوط به اسمارت فون هونامی و تبلت توگاری سونی بود، دیروز اطلاعات بیشتری در مورد هونامی توسط وب پایگاه اینترنتی Phonearena منتشر یافت.

 بر اساس این شایعات، سونی در حال ساخت اسمارت فون Honami می باشد، که احتمالا یکی از مهمترین محصولات سال ۲۰۲۴ به شمار می آید.و انتظار می رود توجهات بسیاری را از سوی کاربران به خود جلب کند. سونی پس از عرضه ی موفقیت آمیز Xperia Z، قصد دارد تا بهترین تجربیات خود را در زمینه ی دوربین توسط Honami به کاربران ارائه دهد.

به تازگی اطلاعاتی از این محصول که با نام Sony i1 شناخته می گردد، انتشار یافته است، i1 سونی مجهز به یک سنسور Exmor RS می باشد، که از سنسور نصب شده بر روی N8 نوکیا بزرگتر بوده، همچنین سونی از الگوریتم تازهی در پردازش تصاویر در این محصول استفاده کرده و رابط کاربری دوربین هم مانند دوربین های رده ی Cyber-Shot این شرکت می باشد. بر اساس اطلاعات انتشار یافته از Phone Arena سونی در ساخت بدنه ی i1 از ترکیب فلز و شیشه به همراه فیبرکربن استفاده کرده که است، این دستگاه از ضخامتی برابر ۱ ساننتی متر برخوردار است. 

صفحه نمایش i1، ۵ اینچی فول اچ دی Reality بوده، که در ساخت آن از تکنولوژی Triluminos Display همراه با  X-Reality استفاده شده، همچنین مجهزبه Mobile Braia Engine 2 می باشد،  این صفحه نمایش عمل کرد فوق العاده ای را از خود به نمایش خواهد گذاشت، پردازنده ی  اسنپ دراگون سری ۸۰۰ به همراه پردازنده ی گرافیکی ادرنو ۳۳۰ و ۲ گیگابایت رم از پس تمامی پردازش های i1 برخواهند آمد.

دوربین پرچم دار تازه سونی ۱۶ مگاپیکسلی همراه با موتور پردازش  BIONZ و Lens G سونی می باشد. سونی اعلام کرده است، که این دوربین به راحتی تمامی دوربین های موجود برروی اسمارت فون های اندرویدی را شکست خواهد داد، باتری ۳۰۰۰ mAh به همراه سیستم عامل اندروید ۴٫۲٫۲ و قابلیت مقاومت در برار آب و گرد و غبار از دیگر جمله ویژگی های این دستگاه می باشد، Sony Xperia i1 در اکتبر و یا ستامبر به بازار عرضه می گردد، اما هنوز قیمت آن اعلام نشده است.

  

منبع:باشگاه خبرنگاران 


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.