جدیدترین پهپاد کشور با نام “حماسه” رونمایی می‌شود

۱۶اردیبهشت،

سردار وحیدی از رونمایی تازهترین پهپاد بومی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ما امروز یکی از خودکفاترین نیروهای مسلح را در جهان داریم و در مجموعه وزارت دفاع هر آنچه که مورد نیاز نیروهای مسلح کشور است را تولید می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار “احمد وحیدیوزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در حرم امام خمینی(ره)؛  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز آمده‌ایم تا بگوییم هنوز در مسیر امام و آرمان‌های ایشان مستحکم هستیم، اظهار داشت: یکی از فرمان‌های امام(ره) این بود که باید خودکفا باشیم، ما نیز امروز یکی از خودکفاترین نیروهای مسلح را در جهان داریم و در مجموعه وزارت دفاع هر آنچه که مورد نیاز نیروهای مسلح کشور است را تولید می‌کنیم.

وی ثمره تلاش‌های کارکنان وزارت دفاع را هدیه کوچکی از جانب این وزارتخانه به محضر بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی دانست و افزود: امام خمینی(ره) عشق ملت بودند و می باشند و ما امروز نیز به عشق ایشان و شهدا حرکت می‌کنیم.

وزیر دفاع گفت: امیدواریم که شهدا و امام(ره) از ما راضی باشند و رهبر معظم انقلاب نیز همان‌طور که ادامه‌دهنده راه امام راحل می باشند، از ما و فعالیت‌های وزارت دفاع راضی باشند تا ما را به قله‌های رفیع پیشرفت ببرند.

سردار وحیدی در ادامه عنوان کرد: به زودی از تازهترین پهپاد بومی کشورمان با نام “حماسه” رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.