جدیدترین پوستر ” پارک ژوراسیک” انتشار یافت

۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

جدیدترین پوستر “پارک ژوراسیک” مربوط به سال ۱۹۹۳ که قرار است در ۵ آوریل ۲۰۲۴ به صورت سه بعدی اکران مجدد شود، انتشار یافت.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود نیوز، تازهترین پوستر یکی از فیلم های مهم قرن بیستم “پارک ژوراسیک” مربوط به سال ۱۹۹۳ که قراره ۵ آوریل ۲۰۲۴ به صورت سه بعدی اکران مجدد شود، انتشار یافت.
به مناسبت بیست سال از گذشتن اکران این فیلم برنده ی سه اسکار برای کارگردان بزرگ هالیوود “استیون اسپیلبرگ” این فیلم بار دیگر در سراسر جهان این بار به صورت سه بعدی و در قالب سیستم بسیار پیشرفته ی IMAX اکران خواهد شد.
از بازیگران حاضر در این فیلم می توان به “سام نیل”، “جف گلدبلوم” و “لارا درن” و “ساموئل ال جکسون” اشاره نمود.
این فیلم رتبه ی ۸ از ۱۰ را در پایگاه اینترنتی ” ای.ام.دی.بی” از آن خود نموده و جزو ۲۵۰ فیلم برتر این پایگاه اینترنتی است.
“پارک ژوراسیک” فیلمی در ژانر علمی تخیلی ساخته سال ۱۹۹۳ به کارگردانی “استیون اسپیلبرگ” و برگرفته از رمانی به همین نام است. داستان فیلم در جزیره‌ای تخیلی به نام “ایلا نیوبلار” رخ می‌هد. دانشمندان در این جزیره پارکی تفریحی ساخته‌اند که در آن دایناسورها را شبیه‌سازی نموده‌اند. “جان هموند” گروهی از دانشمندان را برای بازدید از پارک پیش از بازگشایی همگانی فرا می‌خواند. به سبب سهل انگاری و خرابکاری دسته ای از دایناسورها آزاد می‌شوند و بازدیدکنندگان و کارشناسان می‌کو شند برای نجات خود از جزیره بگریزند.
فروش بسیار این فیلم سبب شد قسمتهای دوم (در سال ۱۹۹۷) و سوم (در سال ۲۰۰۱)آن نیز تولید گردید و قسمت چهارم آن در دست تهیه است./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.