جدید ترین محصول رنو

جدید ترین محصول رنو

عصرخودرو : جدیدترین محصول کارخانه “رنو” با عنوان “رنو دزیر” (Renalt Dezir) با سوخت پاک به تازگی در خیابانهای پاریس خودنمایی می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو » به نقل از باشگاه خبرنگاران ، جدیدترین طرح کارخانه اتومبیل سازی رنو فرانسه، “رنو دزیر” (Renalt Dezir) نام دارد و این خودرو “الکتروکوپه” که به دنبال آغاز ریاست “لارنس فون درآکرا” رئیس جدید کارخانه رنو به بازار عرضه می شود، یکی از جدیدترین خودروهای کارخانه رنو است که با سوخت پاک حرکت می کند.

“رنو دزیر الکتروکوپه” دارای اتاقکی با دو سرنشین است که طول آن به ۴ متر و۵/۲۲سانتی متر و عرض آن یک متر و ۸/۹۶ سانتی متر است. موتور این خودرو با قدرت ۱۰۰ کیلووات در ساعت انرژی الکتریکی را منتقل می کند و نیروی گشتاوری آن ۲۲۶ نیوتن متر است. 

این اتومبیل که بیشتر برای مصارف ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد در ۵ ثانیه به شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد.این اتومبیل تنها در ۲ ثانیه به شتاب ۵۰ کیلومتر در ساعت دست می یابد. 

طراحی داخلی اتاقک خودرو شامل صندلی ها و پلان جلویی است که گویی در فضایی بالاتر قرار دارد. از دیگر تفاوتهای این خودرو می توان به درب سمت راننده، فرمان اتومبیل و چراغهای قرمز رنگ داخلی اشاره کرد.

دوشنبه ۱۲ تیر   ۲۲:۲۵


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.