جذاب ترین خودروهای جهان+تصاویر

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

ممتازنیوز: اگر به ماشین های امروزی توجه کنید، متوجه می شوید ماشین های زیبای چندانی طراحی و عرضه نمی شوند.

به گزارش «پرشین خودرو»، همه ماشین های تازه یکی پس از دیگری می آیند و هیچ مشخصه خاصی هم ندارند و تصنعی یا بسیار پیچیده می باشند. البته اوضاع بسیار هم بد و ناامیدکننده نیست.
هستند ماشین هایی که طراحی بسیار زیبایی دارند و بسیار سریع خود را در دل کاربران جا می کنند.
ما در این مطلب ۲۰ اتومبیل زیبا همچون استون مارتین ونکوئیش را برایتان معرفی کرده ایم که در تاریخ طراحی خودروها بسیار بی همتا و چشمگیر است و دیدن آن در این فهرست چندان عجیب نیست. اما دیدن نام Fisker Karma شاید تعجبتان را بر انگیزد.


 

۱٫ آلفارومئو  ۴C

خودروساز ایتالیایی آلفا رومئو پس از ۱۸ سال غیبت با یک خودروی زیبای دو سرنشینه به نام ۴C وارد بازار آمریکا شد. این مدل از آلفا رومئو، ۲۰۰ اسب بخار قدرت و موتور ۴ سیلندر دارد. ۴C، دیفرانسیل عقب است و بدنه آن از جنس فیبر کربن ساخته شده است. وزن این خودروی دونفره کمتر از ۸۶۲ کیلوگرم است و با اینکه موتور کوچکی دارد، می تواند ماشین اسپرت زیبایی باشد. 

 


 


 

۲٫ استون مارتین Vanquish

استون مارتین همیشه اتومبیل های زیبا و فواق العاده چشمگیری طراحی می کند. Vanquish به گزارش برترین ها، آخرین هنرنمایی این کمپانی خودروساز و زیباترین اتومبیل این فهرست است. این خودروساز بریتانیایی اعلام کرده است Vanquish بهترین استون مارتینی است که تاکنون تولید شده است. البته ما نیز کاملا با این حرف موافق هستیم. 

 


 


 

۳٫ آئودی RS 7

برخی ها اعتقاد دارند آئودی R8 زیباترین ماشین خودروساز آلمانی است. اما ما مدل دیگری از این کمپانی را انتخاب کرده ایم که کمتر به سفینه فضایی شباهت دارد و بیشتر شبیه اتومبیل های بدون صندوق عقب با پشت شیب دار ایتالیایی دهه ۱۹۶۰ میلادی است. مدل RS 7 آئودی یکی از زیباترین خودروهای این کمپانی است. 

 


 


 

۴٫ بنتلی کانتیننتال GT Speed

بنتلی کانتیننتال GT Speed، یکی از قدرتمندترین مدل های کوپه بنتلی است که به تازگی طراحی شده است. این ماشین زیبایی های دنیای قدیم را با کلاس و زیبندگی خودروهای تازه ادغام کرده است. نسخه پیشین Continental GT این فریبندگی را نداشت اما کانتیننتال تازه عریض تر و کوتاه تر و در نتیجه زیباتر است. 

 


 


 

۵٫ ب‌ام‌و M6 گرَن کوپه

اینکه به این خودرو یا دیگر خودروهای چهار در، «کوپه» گفته شود یکی از شامورتی بازی های بازاریابی است. کوپه اصولا دو در است نه چهار در. اما در زیبایی و جذابیت ب‌ام‌و M6 Gran Coupe هیچ شکی نیست. این خودرو، زیبایی و کلاس سدان M5 و کوپه M6 را در خود دارد و با اینکه چهار در است همچون دو درها دیده می گردد. 

 


 


 

۶٫ بوگاتی ویرون ۱۶٫۴

این هایپرماشین مالتی میلیون دلاری فقط برای اشخاص خاصی در دنیا ساخته شده است. این ماشین بسیار منحصربه فرد و با کلاس است. این خودروی نفیس قیمت بسیار بالایی نیز دارد و مختص اشخاص ثروتمند و البته ماشین دوستان دنیا است. 

 


۷٫ شورولت کوروت Stingray

در مقایسه با C6 Corvette، مدل تازه C7 طراحی ویژه ای دارد؛ هواکش های متعدد که در همه  سطح بدنه پراکنده می باشند. نقش این هواکش ها خنک نگه داشتن موتور در جاده است.  Corvette Stingray بسیار مدرن به نظر می رسد و مدل تازهی به ماشین های آمریکایی اضافه کرده است. 

 


 


 

۸٫ فراری ۴۵۸ Italia

فراری های گران قیمت و منحصربه فرد متعددی در بازار وجود دارند اما هیچ کدام به پای زیبایی ۴۵۸ Italia نمی رسند – حداقل می توان در مورد خط تولید تازه این را ادعا کرد. طراحی فراری ماشین های فراری در سال های اخیر زرق و برق و جزئیات پرتصنع فراوانی پیدا کرده اند. اما این مدل از دهه ۱۹۶۰ میلادی که اوج طراحی های زیبای فراری بود، الهام گرفته است. 

 


۹٫ Fisker Karma

چه کسی می تواند تصور کند یک ماشین دوگانه سوز بتواند عنوان یکی از زیباترین اتومبیل های جهان را به خود اختصاص دهد؟ البته اگر طراح آن فرد مشهوری باشد این خبر چندان هم تعجب برانگیز نیست. هنریک فیسکر، پیش از اینکه مدیر عامل کارخانه خودروسازی Fisker شود ماشین های زیبایی همچون استون مارتین DB9 و ب‌ام‌و Z8 را طراحی کرده بود. فیسکر کارما یک ماشین هیبرید است که می تواند ۵۰ مایل حرکت کند. 

 


 


 

۱۰٫ جگوار F-Type

F-Type مهم ترین خودروی اسپرتی است که جگوار در ده سال قبل طراحی کرده است. این خودرو وزن و اندازه کوچک تر از نسخه های پیشین دارد. شاید از نظر طراحی بتوان آن را با مدل های آئودی A8، فراری ۴۵۸ Italia یا پورشه ۹۱۱ دانست. جگوار F-Type یک گربه زیبا و جذاب است.


پرشین خودرو | RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.