جذب سرمایه گذاری در بخش خصوصی برای توسعه پروژه های شهری

۱۷م آذر ،

شهردار منطقه یک در راستای ارتقای سرانه و آبادانی منطقه از جذب سرمایه گذار در بخش خصوصی برای اجرای پروژه های شهری خبر داد.

فرامرز عظیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در راستای جذب سرمایه گذاری در طرح شهرداری ها فرصتی فراهم می آورد تا از نظر قانونی فرآیند اقتصاد شهری در مدیریت شهری وارد عرصه تازهی شود.

وی در ادامه از اجرای پروژه های مشارکتی در منطقه گفت: هم اکنون دو پروژه کارون و قصر الدشت با کاربری تجاری و اداری در حال اجرا است و در اواخر سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه از طرح دیگر پروژه ها در منطقه افزود: از دیگر پروژه های منطقه پروژه گلستانی است که به صورت ۸۳ واحد مسکونی در مرحله برگزاری فراخوان و جذب سرمایه گذاران است و همچنین پروژه مسکونی میمنت نیز با ۲۸۰۰ متر مربع زیربنا در دست مطالعه است.

وی در ادامه تصریح کرد: در اجرای طرح تعریض خیابان امام خمینی ۱۵ ملک برای اجرای مشارکت عمومی و خصوصی برای توسعه زیرساخت ها و از طریق فرآیند عمومی به سرمایه گذار خصوصی واگذار خواهد شد.

عظیمی خاطرنشان کرد: پروژه های مشارکتی تأثیرات وسیع در ابعاد فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی این منطقه دارد و این پروژه ها می تواند با مشارکت مردمی و بخش خصوصی توسعه یابد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.