جذب نیرو در دانشگاه علوم پزشکی کردستان

جذب نیرو در دانشگاه علوم پزشکی کردستان

جذب نیرو در دانشگاه علوم پزشکی کردستان

۱۲۰ پژوهشگر در دانشگاه علوم پزشکی کردستان جذب می شوند

مدیر امور تحقیقات و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تا پایان برنامه پنجم توسعه کشور ۱۲۰ پژوهشگر در این واحد آموزش عالی جذب می شوند.
عطاالله حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جذب ۱۲۰ پژوهشگر در این واحد آموزش عالی در استان کردستان، اظهار داشت: جذب این تعداد پژوهشگر می تواند در ارتقای سطح کیفیت آموزش و افزایش طرح های پژوهشی از لحاظ کمیت در استان موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۲ دانشگاه علوم پزشکی در سطح کشور فعال است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی کردستان در تقسیم بندی دانشگاه ها در تیپ سوم قرار دارد.

مدیر امور تحقیقات و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان جایگاه دوم را در فعالیت های پژوهشی به خود اختصاص داده است که این نشان از توانمندی این دانشگاه در کشور است.
حیدری همچنین ادامه داد: برای ارتقاء دانشگاه به تیپ سوم باید تعداد دانشجویان و رشته های تحصیلات تکمیلی را افزایش دهیم که با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و اقدامات انجام شده در آینده نزدیک شاهد این ارتقاء علمی خواهیم بود.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد: با برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال آینده ۵۰ درصد برنامه مذکور محقق می شود و باید زمینه را برای تسریع در اجرایی کردن این برنامه در طول سالهای آینده فراهم کرد.

استخدام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.