جذب ۲۰۸ نخبه قرآنی در آموزش و پرورش استان کرمان

۲۴م اسفند ،

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از جذب ۲۰۸ نخبه قرآنی از سراسر استان برای مربیگری در مدارس قرآن خبر داد.

 

به گزارش استخدام نیوز به نقل از  ایکنا ابراهیم شیخ‌‌بهایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان‌  در نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمان یکی از بزرگترین اقدامات انجام شده آموزش ‌و پرورش را جذب ۲۰۸ نخبه قرآنی عنوان کرد و گفت: مأموریت آن‌ها حضور در مدارس قرآن‌ برای مربیگری است.

وی تصریح کرد: پیش از این آموزش قرآن به‌‌صورت فوق‌برنامه در برنامه کلاس‌ها گنجانده می‌شد، اما امروز تعلیم قرآن از حاشیه به متن آمده و یکی از دروس اصلی دارای کتاب ویژه برای تدریس در پایه‌های اول تا سوم ابتدایی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: نگاه ویژه آموزش ‌و پرورش به سمت مباحث قرآنی و تربیتی است تا خروجی آن تحویل نخبگان قرآنی به اجتماع باشد.

شیخ‌‌بهایی از موفقیت در برگزاری هفتمین المپیاد کشوری فرش در کرمان خبر داد و بیان کرد: این اتفاق بزرگ فرهنگی برای ایجاد رقابت و سنجش سطح دانش و مهارت دانش‌آموزان و دانشجویان محصول همکاری مشترک آموزش ‌و پرورش، دانشگاه شهید باهنر کرمان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است که اختتامیه آن امروز، ۱۵ اسفند‌ماه جاری برگزار می‌شود.

وی در ارتباط با فعالیت‌‌های ستاد بزرگداشت مقام معلم تصریح کرد: بزرگداشت مقام معلم مختص زمان خاصی نیست و کار ستادی بزرگداشت این جایگاه ارزشمند باید در طول سال نیز جریان داشته باشد، به‌دنبال احیا و تبیین جایگاه واقعی معلم هستیم تا آن را به شخصیت حقیقی برسانیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه تأسیس دانشگاه فرهنگیان اقدام ویژه‌ای در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود، اظهار کرد: چهار سال آینده متعلمان این دانشگاه در خدمت آموزش و پرورش قرار می‌گیرند و رده‌های مختلف نیز برای استخدام نیرو می‌توانند، مجوزهای لازم را کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش‌های ضمن خدمت برای فرهنگیان و ارتقای تحصیل کارمندان آموزش ‌و پروش یکی از مأموریت‌های این دانشگاه است که تربیت نیروها و افزایش رشته‌های تحصیلی باید متناسب با نیازهای هر استان باشد تا هماهنگی‌‌های لازم میان نیروهای فرهنگی با سایر متولیان عرصه‌های مختلف برقرار شود.

 

استخدام نیوز

آگهی استخدام ممتازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.