جرات ندارم جواب یاوری را بدهم!/ تبانی ما با مس کرمان شایعه است

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر شرفی پس از دیدار تیمهای فوتبال مس سرچشمه و فجر سپاسی که در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد و با برتری یک برصفر تیم میزبان به پایان رسید، ضمن بیان مطلب فوق گفت: این برد نوشداروی بعد از مرگ سهراب است اما من از عملکرد بازیکنانم در این دیدار راضی هستم.

وی در همین خصوص افزود: در نیمه اول فجری ها بهتر از ما بازی کردند اما در نیمه دوم ما تیم برتر میدان بودیم. ما نه تنها در این دیدار بلکه مقابل استقلال نیز یکی از بهترین بازیهای این فصل خود را انجام دادیم اما اگر داور در آن بازی گل آفساید را به سود تیم استقلال اعلام نمی کرد ما با تغییر تاکتیک در نیمه دوم و استفاده از دفاع پنج نفره می توانستیم پیروزی خود را حفظ کنیم.

شرفی در خصوص صحبتهای یاوری در مورد دستیارش گفتک من وظیفه دارم تا از مربی خود دفاع کنم و بهتر است نه ما در کار کادر فنی آنها و نه آنها در کار کادر فنی ما دخالت کنند.

وی در همین خصوص با حالت شوخی تاکید کرد: صدای خود یاوری از کمک مربی من بلندتر بود. یاوری اصفهانی و حاضر جواب است و من جرات ندارم جواب وی را بدهم!

سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه درخصوص صحبتهایی که در خصوص داربی کرمان در هفته سی و دوم لیگ برتر و تبانی در آن دیدار مطرح می شود، اظهار داشت: این صحبتها شایعاتی بیش نیست و ما هم قسم شده ایم که در ۴ هفته پایانی لیگ محکم ترین بازی های خود را مقابل حریفانمان انجام دهیم که امروز هم یکی از این بازیها را دیدید.

وی در خصوص اینده کاری خود در باشگاه مس سرچشمه خاطر نشان کرد: قرار است تا روز دوشنبه م برنامه خود را برای فصل آینده به باشگاه بدهم تا آنها در خصوص ادامه همکاری من تصمیم گیری کنند. اگر تصمیم بر ماندن من باشد مطمئن باشید تغییرات عمده ای را در کادر فنی و بازیکنان شاهد خواهید بود.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.