جریان‌سازی برای تصاحب ریاست دانشگاه شهید بهشتی/ تلاش برخی برای مشروعیت بخشیدن به حضور اصحاب فتنه در دانشگاه

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: شنیده‌ها حاکی از آن است که جریان‌سازی‌ای برای تصاحب ریاست در حال صورت گرفتن است و این در حالی است که جواد اطاعت ریاست دانشکده علوم زمین را با هدف رسیدن به ریاست دانشگاه شهید بهشتی برعهده گرفته است.

“علی‌اکبر متکان” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حضور برخی فتنه‌گران در دانشگاه شهید بهشتی گفت: حضور خاتمی در این دانشگاه به دلیل تجانس رفتار برخی اساتید با وی بوده‌ است که به بهانه ختم، میتینگ سیاسی برگزار کردند.
 
وی با بیان اینکه نهاد رهبری دانشگاه شهید بهشتی نیز حضور خاتمی در این دانشگاه را محکوم کرد، افزود: در دانشگاه شهید بهشتی مراسم‌های زیادی برگزار می‌شود، اما اینکه میتینگ سیاسی با عنوان مجلس ختم و با مجوز رئیس دانشگاه صورت گرفته، نشان‌گر تلاش برخی برای مشروعیت بخشیدن به حضور اصحاب فتنه در دانشگاه‌ها است.
 
معاون سابق اداری و مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تأکید کرد: غرب به‌ویژه آمریکا می‌خواهد به کمک فتنه‌گران، دانشگاه‌ را با جریان‌های حاشیه‌ای مواجه کرده و از پیشرفت نخبگان و کشورمان جلوگیری کنند که خوشبختانه دانشجویان و دانشگاهیان با بصیرت اجازه چنین حرکتی را به آن‌ها نمی‌دهند.
 
متکان با اشاره به اینکه خاتمی یکی از ۳ ضلع اصحاب فتنه بود، اظهار داشت: با اینکه رئیس جمهور در سخنرانی‌هایش می‌گوید، می‌خواهم دانشگاه‌ها بدون تنش باشند؛ برخی با اجازه ورود فتنه‌گران به دانشگاه، می‌خواهند کم کم پای آن‌ها را به دانشگاه باز کنند.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: شنیده‌ها حاکی از آن است که جریان‌سازی‌ای برای تغییر ریاست در حال صورت گرفتن است و این در حالی است که جواد اطاعت با حکم طهرانچی، ریاست دانشکده علوم زمین را با هدف رسیدن به ریاست دانشگاه شهید بهشتی برعهده گرفته است.
 
مسئول بسیج اساتید دانشگاه شهید بهشتی درباره سابقه فعالیت جواد اطاعت در این دانشگاه خاطرنشان کرد:  وی در سال ۸۴ با توجه به رشته‌تحصیلی‌اش در زمینه علوم سیاسی، در “دانشکده زمین” به عنوان هیئت علمی جغرافیای علوم سیاسی فعالیت خود را آغاز کرد و در چند ماه گذشته نیز توسط طهرانچی رئیس دانشگاه شهید بهشتی به عنوان رئیس دانشکده انتخاب شد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.