جریمه ۱۰۰ هزار راننده متخلف در اصفهان

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 جریمه 100 هزار راننده متخلف در اصفهان

جریمه ۱۰۰ هزار راننده متخلف در اصفهان

پرشین خودرو: رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: ۱۰۰ هزار راننده متخلف در جاده‌های استان طی یک ماهه گذشته جریمه شدند.

به گزارش ممتازنیوز، رضا رضایی با اشاره به اینکه در ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته تصادفات کمتری در جاده‌های استان داشته‌ایم، اظهار کرد: بیشترین تصادفات سال گذشته در جاده‌های استان از خواب‌آلودگی و سرعت زیاد بوده است که امسال با ایستگاه‌های سلامت و امنیت و مشخص کردن نقاط حادثه‌خیر و با مشارکت مردم حادثه کمتری رخ داد.
وی با بیان اینکه حدود ۲۰ درصد کاهش تصادفات فوتی در جاده‌های استان داشته‌ایم، افزود: ۱۳ نفر کشته‌های جاده‌های استان در یک ماهه گذشته کاهش یافته است.
رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: یکی از حوادث بسیار تلخ جاده‌های استان تصادفات و فوت چند کودک خردسال بود که به دلیل بی‌توجهی والدین در حوادث جان خود را از دست دادند.
وی با بیان اینکه در جاده‌های استان با تخلفات هم‌زمان برخورد جدی می‌کنیم، گفت: ۵۰۰ دستگاه خودرو در جاده‌های استان به دلیل سرعت و سبقت زیاد توقیف شدند.
به گزارش فارس، رضایی با اشاره به اینکه رویکرد پلیس رویکرد فرهنگی است، افزود: طی یک ماهه گذشته ۱۰۰ هزار راننده متخلف در جاده‌‌های استان جریمه شدند.
رئیس پلیس راه استان اصفهان اضافه کرد: امسال سعی کردیم با تقویت پاسگاه‌ها در بعد عملیاتی برخورد جدی با هنجارشکنان داشته باشیم و در این زمینه اغماض نمیکنیم.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.