جریمه ۴۰ میلیارد ریالی واحدهای صنفی متخلف در کرج

۲۳ آبان ،

فرماندار کرج از پلمپ ۲۰ واحد صنفی متخلف در کرج خبر داد.

 مهدی ایران نژاد فرماندار کرج در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه در طول یک ماه قبل ۲۰ واحد صنفی پلمپ و به مراجع قانونی معرفی شده اند، خاطر نشان کرد: با توجه به ورود عملیاتی تیم بازرسی طی این مدت هشت انبار احتکار کالا کشف و ضبط شده و کالاهای احتکار شده به میزان ۱۵۰ تن با ارزش ریالی بالغ بر ۵ میلیارد ریال در میان مردم در سطح بازارهای میادین میوه و تره بار در اقصی نقاط کرج توزیع شده است.

وی افزود: از میان کالاهای احتکار شده ۱۵ تن حاوی تاریخ قبل و فاسد بوده است که با دستور مقام قضایی معدوم شد و علاوه بر این دو انبار بزرگ احتکار لوازم خانگی نیز با ارزش دو میلیارد ریال کشف و پلمپ شده و پرونده آن نیز در سیر مراحل قانونی بررسی می گردد.

وی اظهار داشت: برخورد با محتکران دانه درشت و مبارزه با گران فروشان و کم فروشان از اهم سیاست های ستاد تنظیم بازار شهرستان کرج است که با ورود میدانی تیم های بازرسی و نظارت عملیاتی شده است.

مهدی ایران نژاد خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی کشور که در آماج تحریمات و تهدیدها قرار دارد باید با مشارکت و همراهی مردم زمینه را به گونه ای فراهم کنیم که امکان هر گونه سودجویی را از فرصت طلبان سلب کنیم./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.