جزئات انفجارهای امروز اندونزی + حضور داعش


به گزارش سرویس اخبار ایران و جهانممتاز نیوز:

انفجارهای تروریستی اندونزی ، جزئات انفجارهای امروز اندونزی + حضور داعش : شبکه تلویزیونی الجزیره لحظاتی پیش در خبر فوری به نقل از رسانه های خارجی گزارش داد: شش انفجار شدید مرکز «جاکارتا،» پایتخت اندونزی، را به لرزه درآورد. همچنین به یک پلیس در مرکز جاکارتا تیراندازی شد.
حملات تروریستی
الجزیره در خبری فوری اعلام کرد دست کم ۶ نفر از جمله ۳ پلیس در سلسله انفجارهایی که مرکز جاکارتا، پایتخت اندونزی را لرزاند، کشته شدند.
. این شبکه همچنین به نقل از خبرنگار خود گزارش داد خبرها از حضور ده فرد مسلح و بازداشت یکی از آنها در پی انفجارهای جاکارتا حکایت دارد.
سه انفجار در جاکارتا در مجاورت سفارتخانه های ترکیه و پاکستان
به گزارش خبرگزاری اسوشیتدپرس از جاکارتا، شبکه یک تلویزیون اندونزی از وقوع دست کم سه انفجار دیگر در جاکارتا خبر داد.
این شبکه اعلام کرد انفجارها صبح امروز در سه منطقه جاکارتا در مجاورت سفارتخانه های ترکیه و پاکستان در پایتخت اندونزی روی داد.
هنوز گزارشی از شمار تلفات یا خسارات احتمالی در این انفجارها دریافت نشده است.
ردپای داعش در انفجارهای جاکارتا
شبکه المنار نیز در خبری فوری به نقل از خبرگزاری رویترز گزارش داد ۱۰ تا ۱۴ فرد مسلح در حملات جاکارتا مشارکت داشتند. خبرگزاری اسپوتنیگ گزارش داد طبق اعلام پلیس حمله تروریستی جاکارتا با داعش در ارتباط بوده است.
برخی گزارش ها از وقوع انفجار نزدیک کاخ ریاست جمهوری نیز خبر می دهند.
انفجاری دیگر در غرب جاکارتا پایتخت اندونزی رخ داد
شبکه تلویزیونی الجزیره لحظاتی پیش در خبری فوری به نقل از رسانه های داخلی اندونزی گزارش داد صدای انفجار جداگانه ای در منطقه ای در غرب جاکارتا پایتخت اندونزی شنیده شد.
پلیس اندونزی : انفجارها براثر بمب گذاری بوده است
به گزارش خبرگزاری فرانسه، پلیس اندونزی اعلام کرد علت انفجارهای امروز در جاکارتا بمب گذاری بوده است.
گزارش ها از شنیده شدن صدای دست کم شش انفجار در مرکز جاکارتا پایتخت اندونزی حکایت دارد.
پس از شنیده شدن صدای انفجارها یک پاسگاه پلیس در خیابان اصلی مرکز جاکارتا تخریب شد. دست کم سه نفر بر اثر این انفجارها کشته شدند.
گزارشها همچنین از شنیده شدن صدای تیراندازی های ممتد در منطقه در پی این انفجارها حکایت دارد.انفجارهای تروریستی اندونزی ، جزئات انفجارهای امروز اندونزی + حضور داعش
بازنشر: سرویس اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.