جزئیاتی از جدیدترین جنگنده ایرانی

۱۲ام بهمن ،

سردار میر احمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

معاون سرمایه انسانی وزارت دفاع در تشریح جزئیات جدیدترین جنگنده ایرانی، آن را یک جنگنده فوق‌پیشرفته دانست که می‌تواند تمام نیازمندی‌های نیروهای مسلح را در صحنه نبرد هوایی پاسخ‌گو باشد.

“سردار سید مجید میر احمدی” معاون سرمایه انسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، در تشریح ویژگی‌های جدیدترین جنگنده ایرانی که قرار است در آینده نزدیک رونمایی شود، اظهار داشت: این جنگنده یک جنگنده فوق‌پیشرفته است که می‌تواند تمام نیازمندی‌های نیروهای مسلح را در صحنه نبرد هوایی پاسخ‌گو باشد.

وی افزود: این جنگنده دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای است که آن را  با آخرین فناوری‌ها و دستاوردهای نوین جهان در این عرصه، همطراز کرده است.

معاون سرمایه انسانی وزارت دفاع همچنین از دستیابی به دستاوردهایی زمینه‌ساز برای حضور هرچه بیشتر در “عرصه فضایی” خبر داد و خاطرنشان کرد: در حوزه دفاعی حضور قدرتمندانه و توسعه هرچه بیشتر را در دستور کار داریم و به زودی ملت شریف ایران خبر پرتاب “ماهواره‌های جدید ایران” را به فضا خواهند شنید.

گفتنی است،”سردار احمد وحیدی” وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، دوم بهمن‌ماه سال‌جاری در حاشیه مراسم بزرگداشت دانشمند فقید “سردار وفا غفاریان”، از رونمایی تازهترین جنگنده ساخت کشور در ایام دهه فجر خبر داده و گفته بود: این هواپیما متفاوت از هواپیماهای جنگنده بومی قبلی است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.