جزئیات قتل بن‌لادن در اختیار هالیوود

جام جم آنلاین: جمعی از نیروهای سابق سازمان سیا و ارتش آمریکا در تبلیغاتی وسیع علیه اوباما مدعی شدند که او در نشست‌هایش با تهیه‌کنندگان هالیوود، اسرار فوق‌محرمانه ملی را در اختیار آنها قرار داده است تا حمایتش کنند.

در حالی که تنها چند ماه دیگر تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده، جمعی از افسران سابق ارتش آمریکا و نیروهای سازمان سیا علیه اوباما یک ستاد انتخاباتی تشکیل داده‌اند.

بخشی از تبلیغات آنها اقدام به ساخت یک کلیپ تحت عنوان «افشاگری‌های بی‌شرمانه؛ افشاگری‌ها و سیاستمداران چگونه امنیت ملی را تهدید می‌کنند؟» بوده است که در آن مدعی شده‌اند که اوباما با بسیاری از تهیه‌کنندگان و کارگردانان هالیوود از جمله کاترین بیگلو، استیون اسپیلبرگ و تام هنکس در ارتباط بوده و گاه ملاقات‌های محرمانه داشته و در عوض فاش نمودن برخی از اسرار محرمانه و فوق‌محرمانه ملی، در جریان انتخابات تحت حمایت مالی آنها قرار گرفته است.

آنها این کلیپ ۲۲ دقیقه‌ای را روی سایت یوتیوب قرار داده‌اند و بخش‌هایی از آن را نیز در هفت برنامه تلویزیونی پخش کرده‌اند.

این گروه مدعی‌اند که هالیوود در عوض چنین اطلاعاتی، حداقل ۲۰ فیلم سینمایی و تلویزیونی در حمایت از اوباما در انتخابات آینده ریاست‌ جمهوری ساخته که از جمله آنها می‌توان به مینی سریال «اقیانوس آرام» اشاره کرد که تهیه‌کنندگی آن را تام هنکس و استیون اسپیلبرگ به‌عهده داشته‌اند.

در بخش‌هایی از این فیلم، کشته شدن بن‌لادن به دست نیروهای آمریکایی روایت می‌شود که اوباما از آن به عنوان یک تبلیغ انتخاباتی به نفع خود استفاده می‌کند و آن را عملیاتی می‌نامد که خود او به شخصه آن را هدایت کرده و به سرانجام رسانده است. (فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.