جزئیاتی از اتهامات شگفت‌آور یک اخلالگر اقتصادی

۹۱/۰۷/۲۶ – ۲۰:۴۱

شماره: ۰۷۲۶۰۰۱۲۴۷

نسخه چاپیارسال به دوستان

جزئیاتی از اتهامات شگفت‌آور یک اخلالگر اقتصادی

خبرگزاری فارس: وی توانسته از طریق قانون‌شکنی‌های متعدد و مفاسد کلان اقتصادی ثروت نامشروع فراوانی به دست آورد؛ در حدی که هم اکنون یکی از بزرگترین سرمایه‌داران کشور است.

خبرگزاری فارس: جزئیاتی از اتهامات شگفت‌آور یک اخلالگر اقتصادی

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از جهان، چندی است که اخبار متعددی از اقدامات امیدوارکننده و قاطع دستگاه قضایی در برخورد با اخلالگران در نظام اقتصادی کشور منتشر می‌شود؛ در این بین بر کسی پوشیده نیست که میزان تأثیرگذاری سوء اقدامات مجرمانه همه این افراد در اقتصاد کشور و نیز میزان تأثیر افکار عمومی جامعه از این تبهکاری‌ها به یک میزان نیست.

آنچه از دستگاه قضایی انتظار می‌رود آن است که ضمن برخورد سریع و قاطع‌تر در برخورد با دانه درشت‌ها و مفاسد کلان، افکار عمومی را در جریان بگذارد تا مردم به قاطعیت و عزم نظام در مبارزه با مفاسد اقتصادی دلگرم شده و حساب افراد فاسد را با عموم فعالان و مدیران پاک دولتی جدا کنند.

در عین اطلاع‌رسانی های اخیر مسئولان محترم قوه قضائیه، اخبار دریافتی از منابع موثق حاکی از آن است که یکی از کسانی که مدتی است به اتهام اخلال در نظام ارزی کشور بازداشت شده است، از بزرگترین قاچاقچیان غرب و شمالغرب کشور بوده است که در اوایل دهه ۷۰ به نانوایی اشتغال داشته و دارای تحصیلات در حد ابتدایی است.

با این وجود وی توانسته از طریق قانون‌شکنی‌های متعدد و مفاسد کلان اقتصادی ثروت نامشروع فراوانی به دست آورد؛ در حدی که هم اکنون یکی از بزرگترین سرمایه‌داران کشور است و صرفاً یکی از چند ده حساب ریالی وی در شبکه بانکی کشور، دارای گردش حساب مالی بیش از ۳۴۰ هزار میلیارد ریال در طول یک سال بوده است.

این فرد در حالی در طول دو سال اخیر دارای چندین میلیارد دلار فعالیت ارزی بوده که اساساً مجوز صرافی نداشته است!

انتهای پیام/


Fars News Agency

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.