جزئیات بخشنامه انتخاباتی دانشگاه آزاد

۱۵اردیبهشت،

معاونت هماهنگی دانشگاه آزاداسلامی با صدور بخشنامه‌ای به تمام مناطق، واحدها، مراکز و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای، ضوابط و مقررات حضور کاندیداها در واحدهای دانشگاهی را اعلام کرد.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، در این بخشنامه آمده است: واحدها در خصوص حضور حداکثری و بصیرت افزایی قشر دانشگاهیان برنامه‌های خود را پس از طرح و تصویب در شورای هماهنگی واحد اجرا کنند و در این زمینه استفاده از راهنمایی و ارشادات دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نیز پیشنهاد می‌شود.

صرفا تشکل‌های سیاسی اسلامی و بسیج در واحدهای دانشگاهی می‌توانند در چارچوب ضوابط و مقررات و پس از اخذ مجوز از هیات نظارت و مبادی ذیربط از کاندیداها جهت سخنرانی دعوت به عمل آورند و هیچ یک از روسای واحدها و مناطق و دیگر مسئولان حق دعوت از کاندیداها و یا اعلام طرفداری و تبلیغ برای آنها را ندارند.

معاونان، مشاوران، مدیران‌کل و مسئولان سازمان مرکزی و سازمان سما و روسای مناطق، واحدها، مراکز و آموزشکده‌ها در صورتی که کاندیدای شورای شهر یا ریاست‌جمهوری شوند باید در زمان مقرر رسمی برای تبلیغات تا اعلام نتایج انتخابات اقدام به اخذ مرخصی کنند.

معاونان، مشاوران، مدیران‌کل و مسئولان سازمان مرکزی و سازمان سما و روسای مناطق، واحدها، مراکز و آموزشکده‌ها اجازه تبلیغ یا فعالیت به نفع کاندیدایی را ندارند و مصرانه باید از هرگونه عمل که شائبه نقض این موضوع را داشته باشد جلوگیری کنند و در صورتی که تمایل به همکاری با ستادهای انتخاباتی هر یک از کاندیداها را داشته باشند باید قبل از آغاز همکاری استعفای خود را به مسئول مستقیم و بلافصل خود ارائه کنند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.