جزئیات بیشتر درباره کیا سورنتو ۲۰۲۴ / ویدیو

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

شاسی‌بلند جدید Kia موتورز کره جنوبی با چهره‌ای متفاوت آیا خواهد توانست بازار رقیب هم‌وطن خود هیوندای و سانتافه جدیدش را تحت تاثیر قرار دهد؟

جزئیات بیشتر درباره کیا سورنتو 2015 / ویدیو

تا چندی دیگر در نمایشگاه پاریس شاهد رونمایی از نسل جدید Sorento خواهیم بود. شاسی‌بلند سایز متوسطی که اغلب او را خواهرخوانده هیوندای Santafe می‌خوانند.در نسخه ۲۰۲۴ این خودرو شاهد تغییرات بزرگی به ویژه در نمای ظاهری هستیم. بهره‌گیری از چراغ‌های خشن‌تر، سبک و سیاق اروپایی‌تر به این آسیایی بخشیده است.

درست مانند محصولات رده اول دنیا، جلوپنجره آن به صورت مشبک و به رنگ کروم براق است.اما هم‌چنان بهره‌گیری از قسمت‌های پلاستیکی روی بدنه، تفاوت ماهیتی آن را با رقبایش نشان می‌دهد. این پدیده را بیش از هر چیز می‌توان روی همان جلوپنجره و قالب چراغ‌های مه‌شکن و در نهایت سپرها دید.

اما در مقابل استفاده هوشمندانه از سقفی که با نوارهای زیبای آلومینیومی تزئین شده، سورنتوی ۲۰۲۴ را واقعاً جذاب‌تر کرده است.کیا موتورز ادعا می‌کند خودرو فوق با تغییراتی در چینش صندلی‌ها قابلیت جای دادن ۷ نفر را دارد ولی باید این را در نظر گرفت که در این شرایط بحث راحتی کاملاً منتفی است.

گفته می‌شود پیشرانه اصلی این خودرو شامل یک قلب ۲٫۴ لیتری بنزین‌سوز به قدرت ۱۸۸ اسب‌بخار است.شتاب صفر تا صد سورنتوی جدید ۱۰٫۴ ثانیه و سرعت نهایی‌اش ۲۰۲ کیلومتر در ساعت برآورد می‌شود. در صورت استفاده از جعبه‌دنده اتوماتیک شتاب به ۱۰٫۵ و سرعت نهایی به ۱۹۵ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.