جزئیات تعطیلى ادارات دولتى در تهران

با تصویب هیئت وزیران به منظور ایجاد تسهیلات لازم برای برگزاری اجلاس عدم تعهد، کلیه دستگاه های دولتی به غیر از اورژانس و نهادهای امدادی در روزهای هفتم، هشتم، نهم و یازدهم شهریورماه در شهر تهران تعطیل هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیات وزیران به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی تصویب کرد به منظور ایجاد تسهیلات لازم برای برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، کلیه دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی(غیر از اورژانس و نهادهای امدادی) در روزهای سه شنبه هفتم، چهارشنبه هشتم، پنج شنبه نهم و شنبه یازدهم شهریورماه در شهر تهران تعطیل هستند.

بر این اساس، بانکها موظفند در روزهای یاد شده تعدادی از شعب خود را به صورت کشیک برای خدمت رسانی به مردم اختصاص دهند.

این مصوبه از سوی محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

گفتنی است سران جنبش عدم تعهد تا به حال ۱۵ بار اجلاس برگزار کرده اند و اجلاس پیش رو که شانزدهمین آن است قرار است در تهران برگزار شود. میزبانی این اجلاس هر سه سال یک بار به یکی از ۱۲۰ عضو آن می رسد،

این اجلاس در سه سطح و از هفتم شهریور ماه آغاز و اختتامیه آن در روز یازدهم شهریورماه برگزار می شود. اجلاس جنبش عدم تعهد، پنجم و ششم شهریورماه در سطح کارشناسان و هفتم و هشتم شهریورماه در سطح وزرای امور خارجه برگزار می شود. اجلاس سران و روسای جمهور نیز، نهم و دهم شهریور ماه برگزار خواهد شد.

جزئیات تعطیلى

 

ادارات دولتى

 

تهران


پورتال اخبار دانشگاهی

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. Inass:

    Yo, that’s what’s up trutfhully.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.