جزئیات جلسه مشترک مجمع نمایندگان و اعضای شورای شهر تهران

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران جلسه امروز این مجمع با اعضای شورای شهر تهران را تشریح کرد.

“حسین طلا” نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات و اسلامشهر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، بااشاره به جلسه مشترک مجمع نمایندگان و اعضای شورای شهر تهران، اظهار داشت: اعضای مجمع نمایندگان تهران و اعضای شورای شهر امروز از ساعت ۱۲ الی ۱۴ در محل کمیسیون تلفیق سومین جلسه مشترک خود را برگزار کردند.
 
سخنگوی مجمع نمایندگان تهران با اعلام اینکه در این جلسه کارگروه‌های مشترکی میان مجمع و شورای شهر ایجاد شد، ادامه داد:  ۵ کارگروه از جمله معماری و زیربنایی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی، برنامه و بودجه، محیط زیست، خدمات شهری و بحران، حمل و نقل، ترافیک و عمران در این جلسه تشکیل شد.
 
طلا تصریح کرد: هر کدام از این کارگروه‌ها ۶ عضو دارند که در آنها ۲ نفر از اعضای مجمع، ۲ نفر اعضای شورای شهر، یک نفر استانداری تهران درحد معاون و نفر ششم از اعضای شهرداری در سطح معاون عضویت دارد.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به موضوعات دیگر مطرح شده در این جلسه اشاره کرد و گفت: تاکید بر گسترش فرهنگ اسلامی و دوری از تجمل‌گرایی، محیط زیست، حمل و نقل، مترو و اتوبوس و مطالبات شهرداری در این رابطه، همچنین تداخلات حریمی شهر تهران با شهرستان‌های اطراف، مشکلات پیش‌رو جهت اقدامات بازدارنده در قبال کارگاه‌های فاقد استاندارد و مسائل مربوط به درآمدزایی جهت خدمت بهتر و نحوه ارائه خدمت به شهروندان از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه مشترک بود.
 
طلا به مشکلات زیرساخت‌های شهری و اجتماعی همانند متکدیان و معتادان خیابانی اشاره و خاطرنشان کرد: این جلسات ادامه خواهد داشت و جلسه آینده به میزبانی شورای شهر تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.