جزئیات دیدار آیت الله مصباح یزدی با اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری/چرا دنبال معجزه می‌گردیم؛ معجزه ما همین ۳۳ سال انقلاب است

به گزارش خبرآنلاین، این دومین دیدار رسمی اعضای این تشکل با آیت لله مصباح یزدی پدر معنوی این تشکل اصولگرا است. آن گونه که زهره طبیب‌زاده نماینده تهران به «خبرگزاری دانشجو» گفته است این دیدار امروز انجام شده است.
وی با بیان اینکه معمولا فرمایشات ایشان اخلاقی است، اظهار داشته است: آیت‌الله مصباح در این جلسه بحث تفکر جبهه پایداری و چرایی تشکیل آن را مطرح کردند و گفتند که شاخصه‌های جبهه پایداری اعتقاد به خداوند به عنوان مسبب‌السباب و عدم توسل به غرب و شرق در قالب خارجیان است.
وی افزود: آیت الله مصباح تاکید کردند که باید از خدا کمک بخواهیم نه از کانون‌های دنیوی.
در گرماگرم انتخابات مجلس نهم اخباری منتشر شد که هزینه های تبلیغاتی جبهه پایداری در دوران انتخابات را صادق محصولی عضو شورای مرکزی این جبهه از محل خمس مالش تامین کرده است. اینجا و اینجا را ببینید.
عدم حضور آیت الله مصباح در نشست خبرگان رهبری که خیلی زود بازار شایعات را داغ کرد یکی از موضوعاتی بود که طیب زاده با اشاره به اوضاع جسمی آیت‌الله مصباح یزدی درباره آن گفت: بعضی از سایت‌های خاص و منحرف اعلام کرده بودند که آیت‌الله مصباح به دلیل اختلاف با آیت‌الله خامنه‌ای در جلسات حضور نمی‌یابد اما باید گفت که حال جسمی ایشان مساعد نیست.
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری خاطرنشان کرد: در ادامه این جلسه پیرامون ارکان اساسنامه صحبت شد و قرار شد که سخنگوی جبهه جزئیات این دیدار را در رسانه‌ها اعلام کند.

دیگر اظهارات آیت الله مصباح یدی به نقل از شبکه خبر دانشجو به شرح زیر است:
* ایشان گفتند که شما باید بر معیارهایی که با تکیه بر شناختتان از خداوند به عنوان رب و پرورش‌دهنده دارید، استقامت کنید و همچنین عنوان کردند که برای رسیدن به معیارهای حق باید استقامت کرد وگرنه به انگیزه و هدف اصلی خود نخواهید رسید.
* رسیدن به رستگاری مستلزم داشتن دو بال است.ایشان داشتن استقامت برای رسیدن به معیارهای حق و شناخت خداوند به عنوان مسبب‌السباب را به عنوان بال‌های رسیدن به رستگاری معرفی کردند که برای نیل به هدف باید این دو شرط حاصل شود.
*آیت‌الله مصباح گفتند که بعضی فقط خدا را به رب بودن و یگانگی قبول دارند، اما استقامت نمی‌کنند و برخی استقامت می‌کنند اما رب اصلی را گم کرده‌اند.
*خداوند به کسی بشارت بهشت را داده که به هر دوی اینها التزام داشته باشد و تجلی آن در زمان فعلی عدم تکیه به شرق و غرب و در داخل هم عدم وابستگی به کانون های قدرت و ثروت است.
* ایشان در ادامه عنوان کردند که ما چرا دنبال معجزه می‌گردیم؛ معجزه ما همین ۳۳ سال انقلاب است که بزرگ‌ترین سختی‌ها بر امام وارد شد اما ایشان مثل کوه ایستادند و هیچ رهبری نیز در جهان مثل ایشان نبود و هم اکنون نیز آیت‌الله خامنه‌ای راه ایشان را ادامه می‌دهند.
* آیت‌الله مصباح همچنین اعلام کردند که در صورت انتقاد از گروهای دیگر که اهداف دنیایی دارند، تلاش کنید انگیزه رسیدن به قدرت، ثروت و امکانات جامعه، شما را منحرف نکند.
*آیت‌الله مصباح اذعان داشتند که اگر انگیزه مادی داشته باشید فلسفه وجودی این جبهه معنا پیدا نمی‌کند و اگر خودتان هم در این ورطه بیفتید، چه فرقی میان شما و بقیه وجود دارد؟
*ایشان عنوان کردند که اگر نیتتان را خالص کنید خدا با شما خواهد بود؛ بنابراین از چیزی نترسید و در راه خود استقامت به خرج دهید.
/۲۷۲۱۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.