جزئیات دیدار اعضای ستادهای مردمی جلیلی با وی/ حضور جلیلی در انتخابات منتفی نیست

۳۱فروردین۱۳،

دکتر جلیلی در این جلسه سخنانی در باب اهمیت دستگاه اجرایی کشور و انتخابات ریاست جمهوری مطرح فرمودند و در نهایت برداشت ما از فضای کلی جلسه این بود که به هیچ وجه حضور ایشان در انتخابات آتی ریاست جمهوری منتفی نیست.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید مصطفی موسوی در گفت و گو با ستاد مردمی حیات طیبه دربارهٔ ی دیدار ابتدای هفته ی خود با دکتر جلیلی که در رسانه ها خبرساز شد، گفت: پس از اعلام حمایت‌هایی که از حضور دکتر جلیلی در انتخابات صورت گرفت، بخاطر لطفی که دکتر جلیلی به پدر شهید بنده دارند به در خواست جمعی از دوستان تقاضای ملاقات با ایشان را دادیم و خدمت ایشان رسیدیم.

در این جلسه به نمایندگی از جمعی از طلاب و دانشجویان و اعضای ستادهای مردمی ایشان در انتخابات مجلس هفتم  گزارشاتی نیز نسبت به شکل گیری ستاد های خودجوش مردمی در سراسر کشور ارائه کردیم.

این فعال حوزوی تاکید کرد: در این جلسه ضمن اعلام آمادگی اساتید و فضلا و بخش‌های مختلفی از جامعه علمی دانشگاهی و حوزوی برای پشتیبانی از ایشان، از دبیر شورایعالی امنیت ملی مصراً درخواست شد تا وارد این عرصه شوند.

وی افزود: دکتر جلیلی در این جلسه سخنانی در باب اهمیت دستگاه اجرایی کشور و انتخابات ریاست جمهوری مطرح فرمودند و در نهایت برداشت ما از فضای کلی جلسه این بود که به هیچ وجه حضور ایشان در انتخابات آتی ریاست جمهوری منتفی نیست.

این فعال مردمی دعوت از دکتر جلیلی در پایان افزود: مطالبی در رسانه‌ها مرتبط با این جلسه انتشار یافت که متاسفانه غیر مرتبط با این جلسه صورت گرفته و مطالب مطروحه در آن بود.

 گفتنی است شهید حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی از طلاب ممتاز حوزه علمیه مشهد، پدر حجت الاسماعیل سید مصطفی موسوی است که از دوستان قدیمی دکتر سعید جلیلی و از رزمندگان  لشگر ۲۱ امام رضا(ع) بوده که در مردادماه ۶۷ در جبهه های نبرد حق علیه باطل به شهادت رسیدند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.